BalleKnalle Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 Revisjonen har blant annet påvist tvilsom bruk av penger til utenlandsreiser, representasjon, lønn og styrehonorar i disse selskapene http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=257202 I 2003 betale bilistene inn 3.308 millioner kroner i bompengeavgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 Synes dette er helt greit jeg. Godt å vite at bompengene mine ikke blir brukt til teite ting som f.eks veiutbygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2004 Hehe, ja ikke sant. Hva skal vi med jevne, ny asfalterte, fine og rette veier.. Det er jo mye mer morsomt med slalom kjøring rundt hullene vi har i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 Er vel bare fint om vi kan sende en stakkars direktør med millionlønn på utenlandstur en gang i blant?! Vi bilister har jo fulle madrassen av penger allikevel, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2004 Mere styr her...... USA-tur kostet 1478 bompasseringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Hørte jeg noen si smørning...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2004 Det er jo helt sykt!!! 118246 kroner for USA-reise for styreleder og ektefelle, er det en småpost? - Det virker som en veldig stor sum. Det var en påskjønnelse for styrelederens gode arbeid over tid. Summen er relativt stor, men for å ta ham i forsvar: Han har vært styreleder i veldig mange år. Etter at Trekantsambandet åpnet, ønsket styret å gi ham den påskjønnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå