Gaute Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2004 Money talks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 Ja det er klart... Men Jeg for min del mener at jeg kunne solgt noe til litt lavere pris hvis det innebar litt mindre ubehag for meg? Men ja? nada under 1500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex Skrevet Desember 16, 2004 Share Skrevet Desember 16, 2004 hvor i stavanger? hehe...Noen som har erfaring med Kicker KX200.1 forsterkere? forstår meg ikke på min...ifølge kicker selv, så er dette en kraftig og veldig brukbar sub forsterker...men den har jo max 250 w på en utgang...ikke så enormt mye da...men den kosta flesk... Har den på en dobbel 12" rockford nå, men føler ikke den trykker så bra så den burde... husk at watt måles forskjellig fra vær enkel levrandør. se på f.eks. NAD hjemme stereo: si spillern leverer maks 50w å kan spille ræva av en 500w av et annet merke!kicker leverer jo bra saker å veit hva de driver me så regner me at du har en meget brukbar monoblokk!men en ting som er viktig når det gjeller sterio er at man altid har en bra nok forsterker eller så brenner man lett spola på elementet selv om det er gei lyd. tror det er fordi når man skrur opp maks på volumet leverer sterkeren ugjevn watt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 16, 2004 Share Skrevet Desember 16, 2004 jepp... mange produsenter måler watt med forskjellig metode... Noen har høyere verdier av forvrenging og støy når de måler enn andre.. Noen måler i DIN (typisk små jappse anl. dynamisk effekt) og RMS (kontinuerlig). Og en annen jukse metode er å bare måle en kanal om gangen for få høyere effekt tall... F.eks. Nad C320BEE: 2 x 50 watt i 4/8 ohm (kont. effekt, begge kanaler, 20-20.000Hz, forvrengning < 0,08%) Panasonic lydsystem med dvd: 1000w utgangs effekt. Forsterkerutgangsdetaljer 170 watt - 6 ohm - THD 10% - 2 kanal(er) ( foran ) 260 watt - 6 ohm - THD 10% - 1 kanal(er) ( senter ) 70 watt - 6 ohm - THD 10% - 2 kanal(er) ( bak ) 260 watt - 4 ohm - THD 10% - 1 kanal(er) ( basshøyttaler ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Menne ja? solgt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Jeg skal jo tilbake til Vestfold igjen rett over nyttår, så hvis noen på østlandet (eller på veien, kjører om Krsand) vil ha den, så kan nok alltids transporten ordnes. Men pengene vil jeg ikke ha noe med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2004 Menne ja? solgt eller?Vet ikke. Det er plutselig flere som byr. Hvis bare noen kan si endelig ja takk til et beløp pålydende 1500,- (pluss evt. frakt), så er den solgt. Men jeg har ikke fått "pengene på konto" enda, og da anser jeg den fremdeles som til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 passer den greit nedi en e-36 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2004 passer den greit nedi en e-36 sedan?Passer helt perfekt. En kjenning her i BMWCCN Rogaland som har den i sin, og der sitter den helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Hvor mye hadde du bud på? sjekket med en butikk i haugesund... Han solgte disse nye for under 3000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Har sett disse kassene til ca.3000 kr. jeg også men hvis Gaute selger den for 1500,- så er jo det billig det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Tja... Halv pris etter 2 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Gaute, har prøvd og sende PM, men #!"¤@$£$ vil ikke virke! har ikke glemt deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2004 Gaute, har prøvd og sende PM, men #!"¤@$£$ vil ikke virke!har ikke glemt deg Jeg fikk ca sjuogørti like meldinger av deg i kveld, hehe, så nå har du også fått svar..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2004 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå