Gå til innhold

Solgt! 2x12" Audiobahn i kasse

Gaute
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor i stavanger? hehe...

Noen som har erfaring med Kicker KX200.1 forsterkere? forstår meg ikke på min...ifølge kicker selv, så er dette en kraftig og veldig brukbar sub forsterker...men den har jo max 250 w på en utgang...ikke så enormt mye da...men den kosta flesk...

Har den på en dobbel 12" rockford nå, men føler ikke den trykker så bra så den burde...

husk at watt måles forskjellig fra vær enkel levrandør. se på f.eks. NAD hjemme stereo: si spillern leverer maks 50w å kan spille ræva av en 500w av et annet merke!kicker leverer jo bra saker å veit hva de driver me så regner me at du har en meget brukbar monoblokk!men en ting som er viktig når det gjeller sterio er at man altid har en bra nok forsterker eller så brenner man lett spola på elementet selv om det er gei lyd. tror det er fordi når man skrur opp maks på volumet leverer sterkeren ugjevn watt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... mange produsenter måler watt med forskjellig metode... Noen har høyere verdier av forvrenging og støy når de måler enn andre.. Noen måler i DIN (typisk små jappse anl. dynamisk effekt) og RMS (kontinuerlig). Og en annen jukse metode er å bare måle en kanal om gangen for få høyere effekt tall...

F.eks. Nad C320BEE:

2 x 50 watt i 4/8 ohm

(kont. effekt, begge kanaler, 20-20.000Hz, forvrengning < 0,08%)

Panasonic lydsystem med dvd:

1000w utgangs effekt. :wink: Forsterkerutgangsdetaljer 170 watt - 6 ohm - THD 10% - 2 kanal(er) ( foran ) 260 watt - 6 ohm - THD 10% - 1 kanal(er) ( senter )

70 watt - 6 ohm - THD 10% - 2 kanal(er) ( bak )

260 watt - 4 ohm - THD 10% - 1 kanal(er) ( basshøyttaler )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne ja? solgt eller?
Vet ikke. Det er plutselig flere som byr. Hvis bare noen kan si endelig ja takk til et beløp pålydende 1500,- (pluss evt. frakt), så er den solgt. Men jeg har ikke fått "pengene på konto" enda, og da anser jeg den fremdeles som til salgs ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...