///M Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 En gul M3?? Stili. .. Leste en plass at det Svenske politiet hadde en Mitsubishi Lancer EVO.... For at de skulle kunne ta igjen alle bankranerne i Audi RS´er osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2004 Og Posten Norge har Renault Kangoo og Peugeout Patner... Hmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Går som faen de da!! Jobbet litt i posten... Etter 8 mnd begynte olje lampene på peguot bilene å lyse De var tomme??!! 4liter olje borte vekk.... Da snakker vi om nye biler!.. Sykt az.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2004 Går som faen de da!! Jobbet litt i posten... Etter 8 mnd begynte olje lampene på peguot bilene å lyse De var tomme??!! 4liter olje borte vekk.... Da snakker vi om nye biler!.. Sykt az.. hahaha Skulle gjerne skrevet jeg også, men kan ikke, jobber også i posten....tenk om sjefen er medlem her, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Jeg har en kompis som jobber i posten... bilene han bruker har det med å være kortlivet... kan d være kjørestilen?? Det er jo ikke min bil, så da er det bare å herje i vei... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 10, 2004 Share Skrevet Desember 10, 2004 Går som faen de da!! Jobbet litt i posten... Etter 8 mnd begynte olje lampene på peguot bilene å lyse De var tomme??!! 4liter olje borte vekk.... Da snakker vi om nye biler!.. Sykt az.. Har hatt Peugeot jeg oxo, og den slukte olje som faaaan...d var en gammel 309 da, men det skal ikke gå 4-5 liter olje på et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 10, 2004 Share Skrevet Desember 10, 2004 My fylle olje og bensin samtidig vøtt Nei... aldri noe fransk dritbil på meg vertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 10, 2004 Share Skrevet Desember 10, 2004 My fylle olje og bensin samtidig vøtt Nei... aldri noe fransk dritbil på meg vertfall... Aldri mer på meg nei Holler meg til kvalitet for all fremtid Bimmah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 10, 2004 Share Skrevet Desember 10, 2004 Kvalitet ja... da tror jeg man må til Asia... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 10, 2004 Share Skrevet Desember 10, 2004 Til et land som heter Toyota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 Toyota meg i rauå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 Hehe... råe biler det da?!! Går vel sikkert helt greit som bruksbil for den gjennomsnittlige familie med 1,2 barn, men vil en ha litt kjøreopplevelse og fart på sakene må en nok se etter bil et annet sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå