Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Går som faen de da!! :lol::D:shock::P Jobbet litt i posten... Etter 8 mnd begynte olje lampene på peguot bilene å lyse :shock: De var tomme??!! 4liter olje borte vekk.... Da snakker vi om nye biler!.. Sykt az..

hahaha

Skulle gjerne skrevet jeg også, men kan ikke, jobber også i posten....tenk om sjefen er medlem her, :oops::oops:

Skrevet

Jeg har en kompis som jobber i posten... bilene han bruker har det med å være kortlivet... kan d være kjørestilen?? Det er jo ikke min bil, så da er det bare å herje i vei... hehe

Skrevet
Går som faen de da!! :lol::D:shock::P Jobbet litt i posten... Etter 8 mnd begynte olje lampene på peguot bilene å lyse :shock: De var tomme??!! 4liter olje borte vekk.... Da snakker vi om nye biler!.. Sykt az..

Har hatt Peugeot jeg oxo, og den slukte olje som faaaan...d var en gammel 309 da, men det skal ikke gå 4-5 liter olje på et par uker :shock:

Skrevet
My fylle olje og bensin samtidig vøtt :D Nei... aldri noe fransk dritbil på meg vertfall...

Aldri mer på meg nei :P Holler meg til kvalitet for all fremtid :D Bimmah :D

Skrevet

Hehe... råe biler det da?!! :?:wink: Går vel sikkert helt greit som bruksbil for den gjennomsnittlige familie med 1,2 barn, men vil en ha litt kjøreopplevelse og fart på sakene må en nok se etter bil et annet sted.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...