alex Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 selv om det i utgangspunktet er større volum i en russe van så blir det jo okupert av de/den store kassene/kassa. så volumet er ikke så mye større pluss at i bmw`en min er det metall plater både i sete ryggen bak og hattehylla. men kommer en 5" bassreflex rør i hattehylla om 1 uke`s tid så da blir det jo mye mere TRØKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 Den sub'en jeg har bilde av lenger oppe? yepp det er bassern du har på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 holder det med 2x 1-1 1/2" bassreflex rør i hattehylla på vanlig E46 316i ?? kjører bare dobble GAS GAS 10", forsterkern er 2x130W.. vil bassreflex-rør forbedre lyden no særlig i mitt tilfelle ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Nå har jeg fått ny sub i bilen. Samme som du har alex. Venter på det siste elementet, men måtte bare montere den ene med en gang. Vil si at det dunker godt. Nå kjører jeg den på en 2 kanals forsterker på 740 w i 2 ohm. Har kobla elementet i 8 ohm nå, men kobler det om til 2 ohm når jeg får det siste elementet. Nå har jeg ikke noe plate bak midtarmlenet i baksetet og jeg syns det dunker rimeligt bra nå, så jeg lurer bare på hvordan det blir når jeg får i siste elementet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex Skrevet Desember 23, 2004 Share Skrevet Desember 23, 2004 til set: da blir det helt rått!hehe. kjører mine på en audison 900w mono blokk og en ultimat 1200w sterker og kondensatorer. men har ennå ikke fått borra bassrefleksrøret har ikke fått fingern ut a ræva mene har røret liggende. hehe men du burde glede deg.hvordan cd-spiller bruker du? fortell åssen det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 23, 2004 Share Skrevet Desember 23, 2004 Akkurat nå har jeg kun en Billig pioneer spiller http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=825 Bruker par med signalkabler til forsterkern til sub'en nå(har ikke flere ledige innganger/utganger) på cdspillern nå så har ikke fått i den andre forsterkeren til høytalerene så høytalerene går på cdspilleren nå. Venter på ett dls 5 1/4 frontsett med diskant så dette kommer til å bli bra får jeg håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex Skrevet Desember 24, 2004 Share Skrevet Desember 24, 2004 det du gjør er bare å kjøpe splitt kabler såkalte y-ledd koster 50-100 stk å da kan du bruke begge forsterkerne dine uten problem de splitter nemlig signalkablene. god jul å kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå