Gå til innhold

dB-drag

Anbefalte innlegg

selv om det i utgangspunktet er større volum i en russe van så blir det jo okupert av de/den store kassene/kassa. så volumet er ikke så mye større pluss at i bmw`en min er det metall plater både i sete ryggen bak og hattehylla.

men kommer en 5" bassreflex rør i hattehylla om 1 uke`s tid så da blir det jo mye mere TRØKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå har jeg fått ny sub i bilen. Samme som du har alex. Venter på det siste elementet, men måtte bare montere den ene med en gang. Vil si at det dunker godt. Nå kjører jeg den på en 2 kanals forsterker på 740 w i 2 ohm. Har kobla elementet i 8 ohm nå, men kobler det om til 2 ohm når jeg får det siste elementet. Nå har jeg ikke noe plate bak midtarmlenet i baksetet og jeg syns det dunker rimeligt bra nå, så jeg lurer bare på hvordan det blir når jeg får i siste elementet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til set: da blir det helt rått!hehe. kjører mine på en audison 900w mono blokk og en ultimat 1200w sterker og kondensatorer. men har ennå ikke fått borra bassrefleksrøret har ikke fått fingern ut a ræva mene har røret liggende. hehe men du burde glede deg.hvordan cd-spiller bruker du? fortell åssen det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg kun en Billig pioneer spiller

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=825

Bruker par med signalkabler til forsterkern til sub'en nå(har ikke flere ledige innganger/utganger) på cdspillern nå så har ikke fått i den andre forsterkeren til høytalerene så høytalerene går på cdspilleren nå.

Venter på ett dls 5 1/4 frontsett med diskant så dette kommer til å bli bra får jeg håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...