Kjell Rune Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 ja vi har en III golf vi og. dritt biler spør du meg. blir nok byttet ut for en bmw turing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Drit ja!! Har montert sports dempere, og nye hjullager framme nå... Så klikka de bak seff... Ventildekselpakninga er neste + techtyl... De bilene detter fra hverandre az... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 jepp. jeg bytta turbo til 6500 og dagen etter røyk motoren. diesel kakkle. ekte vw dritt. ny bygd stero var d i den og så jeg kunne koze meg så godt som mulig var når jag kjørte drittn. nå står den nedsnødd i molde og m3´i garasjen så nå låner jeg en e36 av en kompis, dritt ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Fy F!! Se på klokka ..... Nei, på tide å hoppe i køya tror jeg.. Vi har vel føcka denne tråden nok..!! (det var jo en stygg front egentlig da;monsterface ja...)..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Kjell Rune, om jeg gir deg en stk e30, og en stk 745-motor og gear, m passende drivverk, setter du legobitene sammen for meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Steike som dere sporer av... Men er greit nok det. Nøler ikke med å dele tråder/skille ut innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 "liten" avsporing der kanskje ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 hva tror du vi jar og gjøre på om natten da. he he. ble en bra tråd dette da:) og til deg som spurte om jeg ville bygge en 345 til. ja d kan jeg godt. men d tar tid og d koster penger. d er en utrolig stor jobb d skal jo tros alt se bra ut og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 5, 2004 Share Skrevet Desember 5, 2004 Laget fronten min selv... Skar ut og monterte netting og felte skruer inn i leppa før lakkering... Synes det funka jeg... Oh.. Najs E30.. Specs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 5, 2004 Share Skrevet Desember 5, 2004 Jepp 86mod 320i med komplett Ac Schnitzer effektanl, Sebring grenrør, K&N 57 kit, nyoverhalt topp/blokk m/garanti fra GS Bildeler, Apex senkesett 60/40, EBC ventilerte skivebrems, Originale sorte lykter rundt om, Borbet A 9x16" m/225/40 Dunlop SP9000, Stor stereo med 12" og 2stk. forsterkere, nylakkert i diamantsort metallic, techtylert understell og kanaler, Optima batteri osv.. (påkostet godt over 80k i deler + lakk og div).....Savner den litt da Solgte jo i sommer pga skolegang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå