Gå til innhold

Bilstereo i 116i


 Share

Anbefalte innlegg

heisann..

Jeg har tenkt å utvide i stereoen i min 116i somjeg får ganske snart.

har bestilt bare vanlig cd-spiller og det var faktisk at jeg leste flere steder at den leser mp3 filer.ikke dårlig gitt.

men uansett har jeg tenkt å kjøpe nye høytalere og en forsterker .

sysnat den originale spilleren passer mye bedre inn..

Men det er en ting jeg er redd for.:)

skrangling og ulyder..

Ny bil og så skrangler interiøret..det syns jeg er dårlig.

Det jeg vil si at hvis jeg får noen til å koble dette for meg, en proff skal jeg regne med med mer skrangling i interiøret?

det er sikkert ikke noe av det nå men hvis han må ta av frontpanelet osv og sette det på plass igjen da er jeg redd for at det kan skje.

Har dere noen formeninger om dette?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tvetydig det innlegget ditt.. bilen skrangler ikke allerede vel, for du har ikke fått den? Du er bare redd for at den skal begynne om noen skrur av diverse paneler og ting rundt forbi? Det skrangla i hvert fall ikke i 1eren jeg kjørte. :)

Men tror ikke du trenger å være bekymret for det selv om panelene tas av. Paneler rundt forbi blir jo tatt av for alle slags små reparasjoner/servicer, bytte lyspærer, mikrofilter, etc. så de skal da tåle slikt. Bare passe på å få på plass alle skruene etterpå, og skru de skikkelig fast.

Risting kan jo uansett dukke opp hvis du får skikkelig lydnivå, men de som er proffe vet hvordan de kan dempe og isolere det meste av løse ting i en bil på en bra måte...

La meg legge til at jeg *ikke* er ekspert på området, men ting har ihvertfall ikke skrangla mer enn før etter at jeg har hatt det av og på igjen i bilene jeg har hatt. Som regel gjør det godt å få stramt opp skruene igjen. :) (din er jo ny, så den bør være et unntak akkurat der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skjønte hva jeg mente:)

bilen får jeg nå i slutten av desember og er redd for at den vil skrangle etter at diverse paneler osv er tatt av og på igjen:)

for jeg hater skrangling rett og slett:)

Men takk for svaret, skal ikke utruste bilen med noe utrolig god lyd, bare en brukbar lyd, bytte ut høytalere og sette i en forsterker. Har ikke tenkt å bruke alt for mye penger.

forresten, er det noen som vet hvilke høytalere(foran i dørpanelet og bak ved hattehyllen) størrelse, sitter i bmw en serie..

Har gode kontakter på elkjøp så jeg får en god inkjøps pris på pioneer.

noen som har forslag til pioneer forsterker og høytalere til en budsjett pris?:)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...