c_ellef Skrevet Desember 5, 2004 Share Skrevet Desember 5, 2004 Sitter her og lurer på hva jeg skal kjøpe til mine venner til jul. Noen som har noen gode ideer for hva man kan kjøpe til folk i 20-årene, bortsett fra alkohol og konfekt Må helst ikke være for dyrt, blir ikke rik av å være student Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 5, 2004 Share Skrevet Desember 5, 2004 Selvlysende kondomer! (19 spenn på kondomeriet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2004 Ja, hvorfor ikke Det hørtes kult ut... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 DVDer? Popcornmaskin? Gavekort rundt forbi, f.eks i musikksjapper, på kino, etc... Mange muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Alkohol og konfekt? Æsja meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Bortsett fra sa han jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Ja jo, men det hørtes ut som det liksom var det vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Det er de vanlige forslagene ja. Dine forslag er vel Cola-brett? Usunt og ekkelt det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Nei, gir lite julegaver. Er opptatt av de tingene som egentlig betyr noe i julen jeg. Ekstra fridager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Alkohol og konfekt? Æsja meg da. Tar i mot alkohol og konfekt med stor glede jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Det gjør ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Alkohol kan jeg godt ta i mot, får så dårlig samvittighet av å svi av penger på det, men konfekt har jeg ikke godt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Et par hjemmestrikkede ullsokker og en plate med gammel melkesjokkolade Gaven over alle gaver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2004 Fant en kul julegave på OBS i Sandefjord tidligere i dag. Det er et sjakkbrett av glass, der brikkene er shotteglass Blir bra hver gang man slår ut en av motstanderens brikker og må shotte innholdet Kostet bare 98 kroner. Så da har dere et tips fra meg Fås sikkert kjøpt på OBS over hele landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 10, 2004 Share Skrevet Desember 10, 2004 Du kan gjøre sånn som jeg og mine venner gjør hver jul istede for å bruke masse penger, vi går sammen ut og spiser en bedre middag en fredagskveld eller no...en hyggelig kveld for alle sammen, og masse penger spart Alle betaler for seg selv... Pengene får jo nok bein å fly på når familien skal ha presanger Sånn ellers går d jo fint an å kjøpe dvd`er, cd`er.....gavekort osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå