Gjest Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 http://home.online.no/~mnoestby/bil/bmwm3.html eller kan ikke full fres leksa si??? det skal ikke være lett......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 "Med en pris på ca. 370.000.kr " - På månen kanskje.. Vertfall ikke her i landet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Hahah. Finn 20 feil liksom. "V6 in-line 2.0", V *og* rekke... det må jo bli noe sånt som VR6en til VW det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 er nesten som autofil. der skriver de en ting, og sier noe annet. Det er ikke så vanskelig å åpne panseret . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 er det sånn tulleside eller en seriøs jeg tror vi burde bombardere han med mail, at han burde skrive noe riktig der. jeg sender han en mail nå. jeg ble såret nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 sendte følgende mail... Hei Sørfa på nettet, fant siden din, fin hobby du har der. Men du burde få riktige ting på plass her nå. E46 M3 har 3,2liters rekkesekser 0-100 på 5,2s OG BILEN KOSTER IKKE 370.000KR. Toppfarten er elektronisk begrenset til 250 men klarer mer enn 270kmt Jeg ser du har skrevet om flere biler, men jeg er ikke så kjent med andre merker. Så det er kanskje noen feil der også. Hilsen en Bmw Entusiast Var jeg slem nå kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Seter er ekstrautstyr "Vis du skal kjøpe en M3 kan du få ekstra ting som lær seter og kraft styring." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 sendte følgende mail...Hei Sørfa på nettet, fant siden din, fin hobby du har der. Men du burde få riktige ting på plass her nå. E46 M3 har 3,2liters rekkesekser 0-100 på 5,2s OG BILEN KOSTER IKKE 370.000KR. Toppfarten er elektronisk begrenset til 250 men klarer mer enn 270kmt Jeg ser du har skrevet om flere biler, men jeg er ikke så kjent med andre merker. Så det er kanskje noen feil der også. Hilsen en Bmw Entusiast Var jeg slem nå kanskje Neida!! Rett skal være rett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Ganske kvass 2-liter hvis den har 343hk uten turbo, kompressor, "NOS" e.l.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Hadde banka Honda S2000 ned i støvlene da, ja, men foreløpig er det de som leder... (med sine 240hk fra sugefirer på 2 liter!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 ser ut til at det er en seriøs side, men det hjelper ikke han i dette tilfellet. Hvis vedkommende svarer må du legge det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Ja det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jwschenk Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Veier m3 1700KG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Hvis man ser på skrivinga hans, så ser man jo helt tydelig endel grove/slurve-skrivefeil! Jeg vil anta at denne webmaster befinner seg i 10-12 -års alderen, kanskje noe høyere..men at det altså er grunn til litt rar "teknisk informasjon", man kan jo ikke vente all verdens av barn i den alderen! han har hvertfall valgt ETT "riktig" bilmerke å skrive om! forøvrig tror jeg ikke infoen om de andre bilene er like "feil" som med M3'en..men jeg må si meg enig i at jeg syns det er synd at slike "feil" forekommmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 16, 2004 Share Skrevet Desember 16, 2004 Nei den veier ikke 1700 kg men 1495 hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå