BalleKnalle Skrevet Desember 7, 2004 Share Skrevet Desember 7, 2004 Håper de ikke er vist tidligere...(masse syko filmer over 3 sider ) Filmer dtm.power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Desember 7, 2004 Share Skrevet Desember 7, 2004 håpløs nedlastningshastighet..... nesten så jeg ikke har tålmodighet til å laste ned fra den siden... ligger på mellom 7 - 8 kbs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2004 Ligger glatt på 225kb/sec til meg... Har ikke noe spes rask linje heller... Har 1200/384 fra Nextgentel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 7, 2004 Share Skrevet Desember 7, 2004 Hvis du får 225kB/sek (kilobytes/sek) har du ingen 1200kbit linje... 225kBps tilsvarer 1800kbit i rene data, og tar man hensyn til overhead (bla. pakkeinformasjon) er nok linjehastigheten satt til 1900kbit eller mer. Det er mulig 1700kbit-pakken fra NGT kan gi 1800kbit i nedlasting, for NGT setter alltid høyere linjehastighet enn hva pakken oppgis med, nettopp pga. at brukeren faktisk skal få den hastigheten de ihvertfall tror de har krav på, slik at de slipper så mye klager som Telenor fikk. Du kan sjekke hva den faktisk er satt til inne på routeren. Da jeg hadde 1024kbit linje fra NGT var reell linjehastighet 1280kbit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2004 Har Bravo 1200 ab. Men linja blir målt til ca. 1780kb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 Er nok satt opp med Charlie da. Hadde feil i en måned eller to en gang selv, og en annen jeg kjenner hadde feil (2Mbit i steden for 1Mbit) i 1.5 år eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 hmm... har 8Mbit-saken jeg... Alltid full pupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 10 her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2004 Nå har Nextgentel satt ned til 1200 på linja mi... Tror det hvar sånn kampanje når du tegner abb... så får du 3 mnd. med høyere hastighet. Nesten som med doplangere det her... Først så er det gratis og så kutter de og skal ha penger (savner 1800 linja.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 har 1000 kb linje men laster bare med rundt 100. menn eg trudde det var upp loaden til sia som gjorde det! P.s har bestilt 2000 linje kostet 200 kr mer i månen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Snakker du om 100kbit eller kbyte? Hvis du har 1000kbit-linje (kbps) vil nedlastinger typisk ligge på 100-125kbytes/sek (kBps). 1 byte er 8 bit, og så må litt overhead regnes med i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Sitter med 10mbit akkurat nå, har 2048/384 hjemme. Så lenge man downloder med over 100kb/s og linja ikke dør helt på seg fordi man sender ut er det egentlig samme for meg hvor rask den er. Gunnar, nå må du fjerne neonen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Samme her. Har 10Mbit i kåken min og 100Mbit på skolen, men synes det fungerer helt finfint her hjemme hos foreldrene mine, med 1Mbit. Merker ikke SÅ store forskjeller til normal bruk. Merker fort forskjeller om man prøver å dra ned flere ting samtidig, men ellers helt kurrant. Gunnar, nå må du fjerne neonen da. Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå