Leonard Skrevet Desember 7, 2004 Skrevet Desember 7, 2004 Det er med ekstremt tungt hjerte at jeg nå selger min BMW. Det er en Diamant sort 320i, 92 modell. 16" Dezent Cup felger med 205/55. Splitter nye dekk. 15" orginale BMW vinterfelger, litt nye. Klare blinklys. 183000 km Greenfilter. Ekstra front og bak leppe kan følge med. Service and Repair manual følger med. Bilen er ett råskinn av dimensjoner. Fantastisk BMW 6'er lyd. Sitter som en kule på veien. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=618249
bjirn Skrevet Desember 7, 2004 Skrevet Desember 7, 2004 Sitter ei kule godt på veien? Hvertfall i svingene
Jonte Skrevet Desember 7, 2004 Skrevet Desember 7, 2004 Hvilken front kan følge med? Om det er en M-tech fanger, så er jeg interressert i å kjøpe den løst
Leonard Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Skrevet Desember 8, 2004 Sitter ei kule godt på veien? BMW-kuler sitter som po***r. Spesielt i svinger Det er jo tross alt ingenting som har så stort potensial for å bevege seg så fritt som ei kule. Det er bare ingen som har prøvd på det, i såfall ytterst få. Kulen trenger bare en styremekanisme på innsiden, og overflaten må være laget av riktig material slik at man får rikelig med friksjon.
Leonard Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Skrevet Desember 8, 2004 Hvilken front kan følge med? Om det er en M-tech fanger, så er jeg interressert i å kjøpe den løst Jeg har desverre ikke noe M-Tech front.
johjoa Skrevet Desember 9, 2004 Skrevet Desember 9, 2004 Hvis du ikke får solgt den før i februar så kan du få 71500 av meg you know where to find me
Leonard Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Skrevet Desember 9, 2004 Hvis du fjerner det en tallet, og sett inn en null etter fem tallet, skal du får den.... Vi får nu se om klarer å spa opp så mye penger, du må jo husk at det kan være dumt å ta seg vann over hode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå