Gunnar Skrevet Desember 9, 2004 Share Skrevet Desember 9, 2004 Ja, da har vi passert 20.000 innlegg her inne. Meget hyggelig med så bra aktivitet som det har blitt her de siste månedene, så en stor takk går til alle aktive forumbrukere! Hipp hipp og feir med måte! Jeg fikk pakke fra Sverige i dag, så jeg skal feire med å få bort den fæle analoge plassert-midt-i-glaningen-slik-at-man-ser-den-hver-gang-man-kjører klokka i femmeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 9, 2004 Share Skrevet Desember 9, 2004 artig att d går så bra her inne da. du fortjener all ros for denne siden ja. utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 9, 2004 Share Skrevet Desember 9, 2004 Jepp... all ros til deg Gunnar.... knallbra forum!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Desember 9, 2004 Share Skrevet Desember 9, 2004 Grattis! Gunnar kan nå uhemmet foreta burnouts ved nærmeste bensinstasjon..... muhahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2004 Tror ikke 520en klarer å dra løs piggfrie Continental i 205/55-16" på tørr asfalt, så noen andre kan få premien. Det går greit med sommerdekkene, men disse Continentalene sitter noe vanvittig. Sliter skikkelig med å få sleng på bakenden selv på våt asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 10, 2004 Share Skrevet Desember 10, 2004 Stor flott. ... Enda en unnskyldning for å bli full i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 10, 2004 Share Skrevet Desember 10, 2004 Kjempebra!!! Da er det vertfall go grunn til å feire i helga Gunnar Kanskje jeg ser en dritafull mann rave rundt på Shellen og skal ha pølse på lørdagskvelden, da veit jeg at det er deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 knakande bra greier! veldig greit med et sånt forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 Jeg fikk pakke fra Sverige i dag, så jeg skal feire med å få bort den fæle analoge plassert-midt-i-glaningen-slik-at-man-ser-den-hver-gang-man-kjører klokka i femmeren. Får du nytt kabelsett også da, for jeg prøvde også en digital klokke med samme resultat som deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2005 Får du nytt kabelsett også da, for jeg prøvde også en digital klokke med samme resultat som deg Kjører med den digital i og lar den være som den er for now. Det blir et bra loddeprosjekt den dagen ting skal kobles opp, for det er kun tre ledninger tilkoblet i min bil. Det skal være en haug... Får se om man gidder i sommer eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 du gunnar. Er du medlem i bmw klubben.? kjenner du en som heter evind mikelsen? han bor i moss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2005 Jeg er medlem i BMWCCN, ja, men kjenner ingen i Moss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Hurra for siden vår og grunnleggern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå