Gå til innhold

Kollisjon med kryssfiner plate

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

Kolliderte i dag med ei kryssfiner plate som ikkje var sikkret. den datt av en varebil og ødela bilen min for mellom 20 og 30 tusen. Ser helt jevligt ut. og den kunne likså godt drept samboeren min, manglet ikkje mye for at den komm inn gjennom frontruta!

Bilføreren av den andre bilen stakk selfølgeli av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå funker de. Du hadde linka til websidene som inneholdt bildene, ikke direkte til bildene (høyreklikk på bildet og velg properties).

Trist historie ja. Det er mye uforsvarlig tullelasting ute. Kom en semitrailer med ene bakdøra åpen midt i sentrum her nedi og moste frontruta på den ene bilen til foreldrene mine med den. A-stolpen ble til og med bøyd. Og mor satt i passasjersetet der den traff, fulle fanget av glass etterpå, men slapp heldigvis med skrekken. Sjåføren stoppa, ble skjelt seriøst ut av ei gammel dame, og lagde i det minste ikke noe trøbbel med skademelding og forsikring og slikt. Men det var nære på. Far hadde akkurat parkert og stoppa bilen, så det var snakk om sekunder før mor hadde stått utenfor bilen. Da hadde det neppe gått like bra...

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en telefon til de plata er merket med, og funnet ut hvem som har vært der og henta slike plater rundt den tiden. Kan da ikke være umulig å spore opp slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i fyren idag, han beklaga det og sa han ikkje merka at han hadde mistet plata før eg sa det! skal ta takst på bilen på mandag og så dekker forsikringen hans det. Heldigvis :wink:

Så det ordnet seg men må inrømme at eg har brukt mangen lange timer på og leite etter denne firmabilen hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...