Gå til innhold

Kollisjon med kryssfiner plate

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

Ja er godt det ordnet seg men eg meiner faktisk at han burde få ei saftig bot også, er jo livsfarlig. kunne fått uante konsekvenser!

Tenk vist det hadde vert en mopeddist, eller plata hadde truffet en på fortauet der den landa! [-X:stupid::angry::stupid:

Du kan jo ev. snakke med politiet. Si at du har funnet personen, og om de ev. skal gi han bot for å kjøre last usikkret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det mest irriterende er sånne "parkerings-plass-bulker" :evil: ... Du er inne å handler, kommer ut og ser at noen har laget en liten bulk og stukket av...

Kan fort bli et par tusen ut av slike små skader.. Jævlig gjort av de som stikker av! Kan jo i det minste skrive en lapp å legge på frontruta med tlf nummer o.l.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jovisst, han kunne ha sagt "nei, sorry - ikke meg det"

Da er det du som har bevisbyrden og den som erfarer hvor tafatt Politiet kan være med sin etterforskning... Pakketape med firmalogo er på ingen måte noe konkret bevis. For den som leter derimot er det ett glimrende utgangspunkt og det var det som retter Ettertenning.

Han burde ha blitt bøtelagt for hendelsen, som Ettertenning sier så var det heldigvis bare en bil som fikk bank, ikke en stakkars mopedist/motorsyklist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig du da. hun drittkjerringa som mistet treklosser på gulle mitt som jeg stoppet og snakket med nektet på att dette hadde skjedd til forsikringselskapet sitt. skal faen med ta med meg en kanne bensin og brenne ned både hus og garasje til den hora der. sku faen med banka ho på e6n. men domme jeg da tenkte ikke på att jeg kunne ta bilde med mobiln. pokkern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig du da. hun drittkjerringa som mistet treklosser på gulle mitt som jeg stoppet og snakket med nektet på att dette hadde skjedd til forsikringselskapet sitt. skal faen med ta med meg en kanne bensin og brenne ned både hus og garasje til den hora der. sku faen med banka ho på e6n. men domme jeg da tenkte ikke på att jeg kunne ta bilde med mobiln. pokkern.

SÅSÅSÅ. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk blir jo mer og mer jævlige!! :? Ingen som har sunn fornuft og folkeskikk lenger... Nei, bland en del vold med 2 deler logikk/sunn fornuft og sett i gang.. Det funker.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...