BalleKnalle Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Ja er godt det ordnet seg men eg meiner faktisk at han burde få ei saftig bot også, er jo livsfarlig. kunne fått uante konsekvenser! Tenk vist det hadde vert en mopeddist, eller plata hadde truffet en på fortauet der den landa! Du kan jo ev. snakke med politiet. Si at du har funnet personen, og om de ev. skal gi han bot for å kjøre last usikkret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King_of Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Uff nei ikkje gamle beibsmagneten min skulle kaldt kvelt karen, gødt at da gjekk bra me dåke då. Må å ta å vaska beibsmagneten kan ikkje vera skitten hehe God jul. King_of. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2004 Hehe vasker den som regel en gang i uka men går så kort tid før den blir skitten! P.s sjekk bruker galeriet mitt nå da heine, har fått 2 flotte bilder der nå! håper eg får takst på bilen på mandag og det ikkje tar så lang tid! Er jo avhengig av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Man kan jo alltids prøve seg. Noen klarer alltid å lure seg unna... Men det gikk da bra her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Det mest irriterende er sånne "parkerings-plass-bulker" ... Du er inne å handler, kommer ut og ser at noen har laget en liten bulk og stukket av... Kan fort bli et par tusen ut av slike små skader.. Jævlig gjort av de som stikker av! Kan jo i det minste skrive en lapp å legge på frontruta med tlf nummer o.l..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Godt å høre at det ordna seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2004 KJekt og prate med noen som yter litt medlidenhet! Men er det noen kossen reknestykket for og kondemnere en bil er? Håper ikkje den blir det, men tror dørstolpen er skjeiv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Er ikke det ca 60% av listepris da? Hvis skadene overstiger dette så blir den kondemnert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Jovisst, han kunne ha sagt "nei, sorry - ikke meg det" Da er det du som har bevisbyrden og den som erfarer hvor tafatt Politiet kan være med sin etterforskning... Pakketape med firmalogo er på ingen måte noe konkret bevis. For den som leter derimot er det ett glimrende utgangspunkt og det var det som retter Ettertenning. Han burde ha blitt bøtelagt for hendelsen, som Ettertenning sier så var det heldigvis bare en bil som fikk bank, ikke en stakkars mopedist/motorsyklist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Gå til politiet og anmeld fyren..Uforsvarlig kjøring det der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2004 Blir ikkje aktuelt med anmelding før forsikringssaken er i boks! Det eg håper på nå er at den ikkje blir kondømt, skader for over 60 prosent! Jo har jo ca 50000 og gå på da, men det blir fort dyrt på verksted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 Jepp..blir fort penger på verksted. Da jeg kjørte på en bil bakfra med min e36 i sommer så ble det omtrent 35-40k i reperasjon på bmw-verkstedet. Da byttet de frontlyktene, grill, panser (ble kjøpt brukt og lakkert), tåkelys og frontrute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 heldig du da. hun drittkjerringa som mistet treklosser på gulle mitt som jeg stoppet og snakket med nektet på att dette hadde skjedd til forsikringselskapet sitt. skal faen med ta med meg en kanne bensin og brenne ned både hus og garasje til den hora der. sku faen med banka ho på e6n. men domme jeg da tenkte ikke på att jeg kunne ta bilde med mobiln. pokkern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 heldig du da. hun drittkjerringa som mistet treklosser på gulle mitt som jeg stoppet og snakket med nektet på att dette hadde skjedd til forsikringselskapet sitt. skal faen med ta med meg en kanne bensin og brenne ned både hus og garasje til den hora der. sku faen med banka ho på e6n. men domme jeg da tenkte ikke på att jeg kunne ta bilde med mobiln. pokkern. SÅSÅSÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 heldig du da. hun drittkjerringa som mistet treklosser på gulle mitt som jeg stoppet og snakket med nektet på att dette hadde skjedd til forsikringselskapet sitt. skal faen med ta med meg en kanne bensin og brenne ned både hus og garasje til den hora der. sku faen med banka ho på e6n. men domme jeg da tenkte ikke på att jeg kunne ta bilde med mobiln. pokkern. Folk blir jo mer og mer jævlige!! Ingen som har sunn fornuft og folkeskikk lenger... Nei, bland en del vold med 2 deler logikk/sunn fornuft og sett i gang.. Det funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå