Ettertenning Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2004 Sånt er for jevli kjell rune! Kor mye kostet det deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 kan jo ta d på forsikringa da, men d tror jeg ikke lønner seg. så d blir nok 14000k d. men saken er ikke avsluttet enda. alt ble jo meldt til politiet og da får dem kanskje hjelp derfra. håper jeg vertfall. bare alt er fikset til sommeren så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 Folk blir jo mer og mer jævlige!! Jupp, og de kommer i alle former og fasonger - til og med gamle kjærringer. Etter at jeg var innom Lillehammer sykehus og besøkte noen for et par dager siden hørte jeg en høy knase lyd i det jeg skulle til å putte nøkkelen i dørlåsen. Jeg kikker opp og litt lengre bort på parkeringsplassen ser jeg en liten rød bil som forsøker og komme seg opp i bagasjerommet på en Scorpio. Etter litt rusing og rasping fra girkassa kvalte bilen seg, og ut kommer en dame - vil tippe at hun var i 60 åra - og kikker på skadene. Så går hun tilbake mot sin egen bil, jeg aner ugler i moser og får fyrt opp børsa, just in case, og vist f.. - hun stikker. Jeg hiver meg etter og får knastet inn regnr på mobilen, før jeg kjører tilbake og kikker på skadene på Scorpioen - støtfangeren var sprukket fra den ene siden til den andre. Det så dyrt ut så jeg la igjen en lapp med regnr osv. Følte meg som en tyster, men jeg hadde fått innfrarkt hvis jeg hadde funnet min egen bli i en slik tilstand. Det hadde vært en liten trøst hvis noen hadde sett det og lagt igjen en lapp på min bil. Eieren av Scorpioen ringte meg litt seinere og var veldig takknemlig. Han hadde snakket med politiet og med eieren av den røde bilen, hun hadde innrømt det med en gang, og hun skulle gjøre opp for seg… Det var flere folk på plassen der da det smalt, men de så ikke ut til å bry seg - skjønner ikke åssen folk kan være så jævla uinteressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 Fornuftig og ansvarsfull handling det, KjetilO! Vet hvor irritert jeg blir av å komme ut til et bittelite dørmerke, en større skade som hadde gått ut over egen konto hadde blitt enda hardere å svelge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2004 Får håpe politiet viser en litt større interesse i denne saken en ka di bruker og gjøre! Vi får satse på at di får hu til og inrømme, og du får det dekka. 14000 er mye peng. Vertfall for meg! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 KjetilO Politet gjør vel som regel aldri noe i slike saker... Lar det gå vidre til forsikrings selskapene... Og de er som regel ikke gode å ha med å gjøre når det er tvil inn i bildet..... (den ene sier noe, den andre nekter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå