iluv2xlr8 Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Var i Essen jeg også Har masse bilder (Bmw bilder altså), men siden jeg ikke er så god med data, så skal jeg innrømme at jeg ikke vet åssen jeg legger dem ut... Kan noen hjelpe meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Du kan jo alltids sende de til post@bmwguiden.no, så kan jeg legge de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Veldig bra tråd! Hva med å ta en kolonne ned til en messe, Ringen eller BMW museet til sommern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Hadde nok vært moro! hagenisse og jeg har tenkt litt på en Danmarkstur, til Schmiedmann. Kanskje flere som kunne tenkt seg det? Det kunne jo evt. blitt en lenger tur også. Meeen er mulig det ikke har noen hensikt. Får se det litt an. Har kjøpt såpass mye fra USA nå, så det er vel egentlig bare komplett senkesett og sommerhjul jeg mangler, og sistnevnte er nok greiest her i Norge. Det må uansett bli til våren, for jeg tror jeg må ha nye dempere for å komme gjennom EU-kontrollen i juni. Åja, og så befinner jeg meg jo på feil kant av landet hele sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iluv2xlr8 Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 har du noen andre bilder av den 5ern i annen vinkel feks? Jeg har.... \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 Har valgt å droppe bildeopplasting direkte til forumet foreløpig, og heller ha brukergalleri. For innlegging av enkeltbilder kan du ta en titt her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=20135#20135 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2004 Her er en link til en som har nesten 400 bilder fra Essen: http://www.interneka.lt/gallery/Essen-Motorshow-2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå