Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sviver den! \:D/

Far gikk over alt i går kveld, og prøvde å kinne masse om og om igjen etterpå, og plutselig begynte den å våkne litt, hosta og harka litt og så sveiv den. Har startet og stoppet den flere ganger, og det ser greit ut nå.

Den ene belgen på innsuget er sprukket, pluss at en vakumslange inn i kupeen bare lå løs, så den får en del falsk luft, og pluggene var dårlige. Falsk luft og dårlige plugger er jo ikke spesielt gunstig i oppstarten, så det har nok ført til at den gikk skikkelig sur. Jeg skulle nok prøvd å kinne litt da jeg hadde ute alle pluggene...

Men nå er den altså ok igjen. Får bestille den der innsugsbelgen og bytte den. Har sikkert vært hull i den så lenge jeg har hatt bilen.

Forresten noen som vet hva den vakumslangen som går til en bryter inne i kupeen er god for?

Skrevet

den vakumslangen har vert tatt opp før her tror eg, uten at en fikk noe klart svar hva den var til. merker ingen forskjell om den er på eller av. en som trodde det kunne vere noe avsug for f.eks. røykere

Skrevet

inni dingsen som vakuumslangen går til er æi varmefølsom diode som føler på inne tempen,so når du sette varme apparate på 23 grade f,eks. so holder den seg på d.. lurt ka? men blir faktisk som "falskluft" so kansje ikkje so lurt likevæll

Skrevet

hypolisot, hørtes merkelig ut. Den går jo til innsuget på motoren, og det er strøm også tilkoblet bryteren.

Ellers skal det legges til at far tok av og på hovedpluggen på hjernen også, og rota litt rundt i ledninger og greier, men han trodde ikke det var det som gjorde utslaget.

Den ville rett og slett kanskje bare ha noen netter i varm garasje for første gang på lenge... ;)

• 6 years later...
Skrevet

er en bmw 520i 89mod som jeg lurer på å kjøpe som et restaurerings objekt så er det det problemet at bilen ikke starter i følge selgeren. den startet tidligere i vinter men vil ikke starte nå.

siden det er bmw så kan det være bagatell eller bmw dyrt.

det virker som den har de samme symptomene som er nevnt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...