Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 12, 2004 Skrevet Desember 12, 2004 Hei. Har en nyoverhalt M10 blokk med 2002ti topp, stempler, råder og veiv og jeg har ettermontert en t3 turbo, kjører ca 1bar ladetrykk og jeg trenger dyser som kan gi meg nok bensin til dette, de originale 318 dysene blir litt smått! Noen som har noen råd eller tips om hvor man får kjøpt dette evt brukt? har lurt på originale cosworth dyser, noen som har noen erfaringer med dette? på forhånd takk!
BMW320d Skrevet Desember 12, 2004 Skrevet Desember 12, 2004 vilken sprut bruker du da? bensintrykk? Har ein kompiss som driver å bygge ein slik motor( har bremsa 417hk 535nm)! Der sto det ein T3 før denn vart så varm att den sprekte! Tror han har liggende ett sett med dyser som ikkje blir brukt!
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Skrevet Desember 12, 2004 Det er original 318 sprut med originalt bensintrykk, hehe, du vet vel ike hvor jeg får kjøpt en annen bensibstrykksregulator også vel?
Ettertenning Skrevet Desember 12, 2004 Skrevet Desember 12, 2004 forstår ikkje heilt problemet ditt! Vist du ringer kollevold eller et av di andre firmaene foreksempel v.s motor så har di garantert, både dyser og bensintrykk regulatorer. og vist di ikkje har får di tak i! Er ikkje alt som ligger i nettbutikken, veldig lite ligger faktisk i nett butikken!
BMW320d Skrevet Desember 12, 2004 Skrevet Desember 12, 2004 Ring v.s du! men holder det med org. 318 sprut da? 1bar? da tviler eg på att du får nokk bensin! Men du kann jo prøve!
Gunnar Skrevet Desember 12, 2004 Skrevet Desember 12, 2004 KRB har både dyser og bensintrykksregulator - http://www.krbtrading.no/
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Skrevet Desember 15, 2004 Ok, takk, skal sjekke!
Mykle Skrevet Desember 15, 2004 Skrevet Desember 15, 2004 Har den minste btr til krb, funker helt greit. - Mykle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå