Divine Skrevet Februar 10, 2005 Skrevet Februar 10, 2005 BMW 320 i opptil 19993 har føler inn i bunden på luftfilter bokksen, det går to ledninger derifra og ned i motoren. Eneste som er fint og hvite, er om følerene kan ligge i moror rommet, eller om de må tilpasses filteret ! Så kan noen som er ekspertter her utale seg ?
goranimo Skrevet Februar 10, 2005 Skrevet Februar 10, 2005 Det er føler på min og det er 94 mod. Det er vel best å ha den i filteret, det er jo en grunn til at den er der.Men selv merket jeg ikke noe forskjell og jeg hadde den i filteret eller i motorrommet
Divine Skrevet Februar 11, 2005 Skrevet Februar 11, 2005 Japp, det tenkte jeg også. Uansett, det er ikke plass i selve filtret mitt. Tror jeg kommer til og kjøpe meg et lite rør og sette i forlengelse av luftintaket til luftfiltrett. Setter evnt føleren ned i det røret.
Divine Skrevet Februar 11, 2005 Skrevet Februar 11, 2005 Det er det samme som jeg skal gjøre !! Jeg fikkser det i dag på den måten for jeg røret nærmer grillen, og mer kald luft-..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå