Divine Skrevet Februar 10, 2005 Share Skrevet Februar 10, 2005 BMW 320 i opptil 19993 har føler inn i bunden på luftfilter bokksen, det går to ledninger derifra og ned i motoren. Eneste som er fint og hvite, er om følerene kan ligge i moror rommet, eller om de må tilpasses filteret ! Så kan noen som er ekspertter her utale seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goranimo Skrevet Februar 10, 2005 Share Skrevet Februar 10, 2005 Det er føler på min og det er 94 mod. Det er vel best å ha den i filteret, det er jo en grunn til at den er der.Men selv merket jeg ikke noe forskjell og jeg hadde den i filteret eller i motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 Japp, det tenkte jeg også. Uansett, det er ikke plass i selve filtret mitt. Tror jeg kommer til og kjøpe meg et lite rør og sette i forlengelse av luftintaket til luftfiltrett. Setter evnt føleren ned i det røret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 Det er det samme som jeg skal gjøre !! Jeg fikkser det i dag på den måten for jeg røret nærmer grillen, og mer kald luft-.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå