Gå til innhold

ikke en E30 318is til salgs??

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

sjekka nettet her en dagen og bestemte med for å søke etter 318is, E30. Men nei. Ikke en Isbil til salgs. Altså, det er mange isbiler til salgs, veldig mange faktisk, men det er nyere isbiler som ikke har smeltet litt engang.

E30 isbil eiere er tydeligvis veldig fornøyd med bilene sine. Er ikke så rart egentlig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318...come on hehe. Må ha sekser på bmw altså hehe. En kamerat har 318i E30 93.mod?!?!!!, og må si det, skal du kjøpe bmw, gå for seksermotorer, helt enormt hvor mye deiligere det er å kjøre.

btw. han kameraten med 318i betalte 70 000 for sin strøkne cab, men jeg mener det var alt for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nuvell. Nå er det ikke 318i det er snakk om, og heller ikke E36, og definitivt ikke no cabriolet. E30 318IS var jakten etter :wink: .

Har allerede en 323i, men var bare nysjerrig på om det var noen E30 isbiler til salgs. Noen som vet hvor mange som er solgt i norge? Viss en ser bort ifra bruktimport.

Derimot så er jeg enig med deg når det gjelder E36: men da med M52 motor. Jeg har vekt på hjernen, og når M52 er 30 kg (??) :? lettere enn M50, så vet jeg va jeg ville valgt.

Heia Aluminium!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel 192 hk, men ble den bare solgt i 1990? Mener den ble solgt før også.. :roll:
Stemmer det. Den ble hvertfall solgt fra 88-90. Muligens lenger også, men ikke i '86. Den hadde ca 190hk og ikke katalysator. Derfor er de ikke å oppdrive i Norge, for alle biler som er nyere enn '88 må ha katalysator for å kunne bli godkjent. Det er mulig å få godkjent hvis man får tak i en 88-modell, men jeg tror ikke det er lett å oppdrive. Motoren er forøvrig en 2liters S14. De ble laget for de italienske og portugisiske markedene, siden de hadde avgiftsbestemmelser som ikke var særlig gunstige for den originale S14-motoren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...