|_BMW_| Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 Hei! Har lysst til og hellakkere min 520, men vet ikke hvilke farge... Noen som har synspunkter, og\eller bilder??? Tenkte litt på en blåfarge eller svart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 Helt svart er konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 Sort metallic er tingen ev. perlemor lakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2004 Perlemor??? Det er.... Svart er fint det asså, men finnes noen fine blåfarger også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 Perlemor er vel en effekt som blir lagt til i lakken... gir et blankere, mer glass-aktig utseende. .. F.eks. sort perlemor metallic.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Sandvik Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 Le mans blå! Jeg har ikke noen bilder, men de eneste bilene jeg har sett dette på er E39 M5! Den er sinnsykt fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 Fint på E39: Her er Le Mans som det var snakk om: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 Le Mans var jo sinnsykt snax da Men svart er jo også pent på di der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 16, 2004 Share Skrevet Desember 16, 2004 http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=2352 sjekk ut url`n i den tråden min! fyfaen, den som hadde orket å dratt til svergie hadde faenmeg fått valuta for penga sjekk de lakkjobbene...herregud, hjelp meg..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå