Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er interesert i en bra behandlet og stelt 320i 95 mod.

Gått 173500

Bra senkesett ligger utrolig godt på veien! 40\60

Alufelger sommer 17 " med 215 framme og 235 bak, slitte dekk

Aircondition

Takluke

Komplett service hefte, siste service var på fredag

servo

chippet, og effektanlegg, sportsluftfilter, går godt

rustfri, nylig tectylert på antirust verksted

m3 speil

mtech styling

Defa alarm

Øyelokk

+++

Veldig pen og bra bil, veldig fornøyd med den eg. Eg må ikkje selle den men vurderer det når 2 blir til 3 altså vi skal ha en liten en!

Bilen_min.sized.jpg

Bilde_006.sized.jpg

Bilde_005.sized.jpg

Kan evt bytte i stasjons vogn vist noen er interesert i det!

Skrevet

Mulig du vil bytte mot en E36 Touring?? Ikke min men jeg har en kamerat som har en E36 318TDS Touring 96mod..... Den har akkurat samme stylingen som min bortsett fra GT leppa og noe annet småtteri. Samme sommer felger som meg også. Den er sølvgrå.

Han vil selge den fordi han er blitt lei av å få spørsmålet " Er det småfolk pågang" ?? hehe :)

Skrevet
Mulig du vil bytte mot en E36 Touring?? Ikke min men jeg har en kamerat som har en E36 318TDS Touring 96mod..... Den har akkurat samme stylingen som min bortsett fra GT leppa og noe annet småtteri. Samme sommer felger som meg også. Den er sølvgrå.

Han vil selge den fordi han er blitt lei av å få spørsmålet " Er det småfolk pågang" ?? hehe :)

det er veldig aktuelt detta vil eg høre meir om. p.s er bilen hans fin? lakk osv, bra holdt km??

Skrevet
Sella go bilen ja, :shock: ikkje bra sånn går da når du dyppa loffen i sausen for møkje ja heheh 8)

Hehe, ja men hadde pillarane gjort jobben sin så!! Men da gjør ingen ting glede meg til og bli pappa eg!

P.s Telefon nr mitt er 91732231

Skrevet

det er veldig aktuelt detta vil eg høre meir om. p.s er bilen hans fin? lakk osv, bra holdt km??

Skal få tatt bilder o.l av den før jul . Sender deg info om det du trenger å vite :):)

Skrevet
er fra sogn og fjordane. men bor på stord, i sunnhordaland, ligger mellom bergen og haugesund. kompissen din da?

Han er i fra møre.... Men jobber endel i Tr.heim. Han er også mye på Hamar for hans "frue" bor der. Snakka med han i kveld om bilbytte. Han var positiv til å bytte virket det som men han hadde muligens en annen kjøper på Touringen. De skulle diskutere litt over helga.... Så vi får se....

Skrevet
Den har gått noe lik langt som din mener jeg å huske... Det med pris er jeg usikker på men jeg tror han håpet på å få 110k.

eg håpet jo på 115 da, så da kan vi kanskje bytte likt om likt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...