Ettertenning Skrevet Desember 16, 2004 Skrevet Desember 16, 2004 Noen som er interesert i en bra behandlet og stelt 320i 95 mod. Gått 173500 Bra senkesett ligger utrolig godt på veien! 40\60 Alufelger sommer 17 " med 215 framme og 235 bak, slitte dekk Aircondition Takluke Komplett service hefte, siste service var på fredag servo chippet, og effektanlegg, sportsluftfilter, går godt rustfri, nylig tectylert på antirust verksted m3 speil mtech styling Defa alarm Øyelokk +++ Veldig pen og bra bil, veldig fornøyd med den eg. Eg må ikkje selle den men vurderer det når 2 blir til 3 altså vi skal ha en liten en! Kan evt bytte i stasjons vogn vist noen er interesert i det!
Ettertenning Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Skrevet Desember 16, 2004 105000 Tenkte eg. kan evt diskuterest litt! Men det er en strøken bil i god stand.
King_of Skrevet Desember 17, 2004 Skrevet Desember 17, 2004 Sella go bilen ja, ikkje bra sånn går da når du dyppa loffen i sausen for møkje ja heheh
P.I.B Skrevet Desember 17, 2004 Skrevet Desember 17, 2004 Mulig du vil bytte mot en E36 Touring?? Ikke min men jeg har en kamerat som har en E36 318TDS Touring 96mod..... Den har akkurat samme stylingen som min bortsett fra GT leppa og noe annet småtteri. Samme sommer felger som meg også. Den er sølvgrå. Han vil selge den fordi han er blitt lei av å få spørsmålet " Er det småfolk pågang" ?? hehe
Ettertenning Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Skrevet Desember 17, 2004 Mulig du vil bytte mot en E36 Touring?? Ikke min men jeg har en kamerat som har en E36 318TDS Touring 96mod..... Den har akkurat samme stylingen som min bortsett fra GT leppa og noe annet småtteri. Samme sommer felger som meg også. Den er sølvgrå. Han vil selge den fordi han er blitt lei av å få spørsmålet " Er det småfolk pågang" ?? hehe det er veldig aktuelt detta vil eg høre meir om. p.s er bilen hans fin? lakk osv, bra holdt km??
Ettertenning Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Skrevet Desember 17, 2004 Sella go bilen ja, ikkje bra sånn går da når du dyppa loffen i sausen for møkje ja heheh Hehe, ja men hadde pillarane gjort jobben sin så!! Men da gjør ingen ting glede meg til og bli pappa eg! P.s Telefon nr mitt er 91732231
P.I.B Skrevet Desember 17, 2004 Skrevet Desember 17, 2004 Mulig du vil bytte mot en E36 Touring?? Ikke min men jeg har en kamerat som har en E36 318TDS Touring 96mod..... Den har akkurat samme stylingen som min bortsett fra GT leppa og noe annet småtteri. Samme sommer felger som meg også. Den er sølvgrå. Han vil selge den fordi han er blitt lei av å få spørsmålet " Er det småfolk pågang" ?? hehe det er veldig aktuelt detta vil eg høre meir om. p.s er bilen hans fin? lakk osv, bra holdt km?? Skal få tatt bilder o.l av den før jul . Sender deg info om det du trenger å vite :)
Ettertenning Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Skrevet Desember 18, 2004 er fra sogn og fjordane. men bor på stord, i sunnhordaland, ligger mellom bergen og haugesund. kompissen din da?
P.I.B Skrevet Desember 18, 2004 Skrevet Desember 18, 2004 er fra sogn og fjordane. men bor på stord, i sunnhordaland, ligger mellom bergen og haugesund. kompissen din da? Han er i fra møre.... Men jobber endel i Tr.heim. Han er også mye på Hamar for hans "frue" bor der. Snakka med han i kveld om bilbytte. Han var positiv til å bytte virket det som men han hadde muligens en annen kjøper på Touringen. De skulle diskutere litt over helga.... Så vi får se....
Ettertenning Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Skrevet Desember 18, 2004 ok men vet du ka pris han hadde tenkt seg for bilen? og kor langt den er gådt.
P.I.B Skrevet Desember 18, 2004 Skrevet Desember 18, 2004 Den har gått noe lik langt som din mener jeg å huske... Det med pris er jeg usikker på men jeg tror han håpet på å få 110k.
Ettertenning Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Skrevet Desember 19, 2004 Den har gått noe lik langt som din mener jeg å huske... Det med pris er jeg usikker på men jeg tror han håpet på å få 110k. eg håpet jo på 115 da, så da kan vi kanskje bytte likt om likt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå