Hhenrik Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Når jeg heiv i forsterker og sub i bieln gikk jeg gjennom sikringene på bilen, fant ut at det sto en gåen 30 amp. sikring i en plass, men jeg aener ikke hva den går til...den var montert oppi den standars sikringsboksen i motorrom..noen som vet hva denne sikringen er til? ser forresetn at det bare er en annen 30 amp sikring montert, så lurer litt på om dette er en skikkelig viktig sikring alt funker forresten som det skal...aner ikke hva den går til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Er det ikke oversikt over sikringene i lokket til sikringsboksen? Det skal være det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2004 jo...på TYSK!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Hehe. Oversette er lettere enn å tippe seg frem til hvilken sikring det er snakk om. Hva står det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå