Gunnar Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Så, noen flere enn meg som har vært sin egen og bilens i år? Jeg har bestilt og fått: - Rieger DTM bakrutespoiler - Digital klokke med utetemp Og bestilt, men ikke fått: - Angel eyes - Hvite sideblinkere - Elektriske M3-speil - En slik liten M5-leppe til bagasjelokket Er ganske greit å handle julegaver til seg selv, for da får man ihvertfall ting man vil ha. Blir spennende å se hva av dette som faktisk noen gang havner på bilen min, for angel eyesa blir et stort prosjekt, har hørt at det er temmelig vanskelig å åpne lyktene, og M3-speila, bakrutespoileren og bagasjeromsspoileren/leppa må lakkes, så det blir også pes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Problemet med å handle de selv er at man også må betale de selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Den bakrutespoileren din var jævlig svær, Gunnar Jeg har nylig kjøpt: M3 speil, elektriske og med varme. Pioneer Mp3 spiller. Konfilter. K-Mac justerbare camberplater. I bestilling: Falken Azenis R-dekk 225/45-17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2004 Hehe. Grei størrelse på den ja. Kameraet på mobilen har nok litt problem med å skille snø og hvitlakkert bil... Spoileren ligger i baksetet, ulakkert, og siden jeg må få på dressen øyeblikk tror jeg neppe det blir til at den kommer på i dag. Tror ikke spraylakkering og dress går så godt sammen. Og ikke vet jeg om det blir bra nok å gjøre det selv heller. Det blir et prøveprosjekt. Er jo bare å pusse ned om det går gærnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Jeg har kjøpt Sort skinninteriør, 8,5 og 10x17" Rondell T72 felger m/dekk, grå blinklys foran og på sidene, digital klokke(som har samme problem som Gunnar sin fåreløpig) , så blir det vel en ny lambdasonde, og noen foringer i gearoverføringen. Etter nyttår, så blir det nye senkefjærer/dempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Ska sai! Du også her, Tåmi. Good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Tror ikke spraylakkering og dress går så godt sammen. Og ikke vet jeg om det blir bra nok å gjøre det selv heller. Det blir et prøveprosjekt. Er jo bare å pusse ned om det går gærnt. Ett lite tips mht lakkering hvis du ikke har tilgang til skikkelig hall er å fukte gulv/vegger i rommet du bruker. Fukten binder støv i luften, støv du ikke vil ha i lakkhinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Julegaven fra meg til meg, ble i år en 2001 Honda CBR F SPORT (F4i) Kjøpt 1 måned for tidlig, men shit la gå... Julegaven til bilen, blir regelmessig vask (mersom at den ikke har blitt vasket regelmessig før ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Julegaven til det røe gliset mitt blir 1 stk grundig støvsug & 1 stk skikkeli vask/m felgrens + et gavekort på nye felger til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Julegaven til bilen til dama (hang med på den?? ) Er senkesett, sportsdempere, 4 stk. hjullager, eksos anl og lakkering av kanaler og techtylering.... Og toppdeksel pakning... Håper den blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Julegaven til bilen min ble: 2 stk Pioneer Spl sub'er en 1600w 2kanals forsterker sub kasse Takbøyler:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 22, 2004 Share Skrevet Desember 22, 2004 Min skal få montert på Porsche -bremser foran,gjett om jeg gleder meg De er jo betalt for lenge siden ,så da er det bare glede igjen... God jul alle sammen! Ps:topp side Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 22, 2004 Share Skrevet Desember 22, 2004 Jeg har kjøpt bur, ny pop-off, nytt 2,5"eksosanlegg og har planer om å få satt i den nyoverhalte motorn i romhjula, det må vel være julegave nok? \:D/ hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Desember 22, 2004 Share Skrevet Desember 22, 2004 hmm...mye folk bruker på seg selv i jula da...jeg har bare anskaffet meg et par 6x9 rockford fosgate power høytalere jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Desember 22, 2004 Share Skrevet Desember 22, 2004 Julegaven til bilen min, var en tur i grøfta. Men syns det var litt slemt så da blei det også sort skinninteriør, hellakkering og M5 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå