Kjell Rune Skrevet Desember 22, 2004 Share Skrevet Desember 22, 2004 Tror nok d blir fiksing av noe ødelakt felg greier hos meg og nye rør til intercoller så jeg får inn langlys og grovere downpipe fra turboen så jeg får litt mere fres til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2004 Du kan ikke bygge om til fjernlys og nærlys i samme lyktene da, Kjell Rune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 22, 2004 Share Skrevet Desember 22, 2004 Du kan ikke bygge om til fjernlys og nærlys i samme lyktene da, Kjell Rune? jo jeg tenkte d. men synest d er griet og ha de 4 lyktene og. d er jo tros alt slik den orginale bilen ser ut også slipper jeg slik krøll med biltilsynest hele tiden. lurer på og montere gule lykter også faktisk men vet ikke om d blir seende bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2004 Jeg er ikke noe glad i gule lykter, men det kan kanskje funke på din som er en smule raceprega. Biler til opphogg: 325 i 86 mod. Komplett sett gule lys. Du får ta deg en tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 23, 2004 Share Skrevet Desember 23, 2004 ja har sett dem. spørs om jeg får prøve med slike. har lakt av dem på os for en stund siden faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 23, 2004 Share Skrevet Desember 23, 2004 kjøpt stab stag, oil catch tank, litt mer silicon slanger, div brytere og ny registerkjede, strammern til den og glideskinnene jeg..... bli ei hard romjul, demontere det meste igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 23, 2004 Share Skrevet Desember 23, 2004 ja har sett dem. spørs om jeg får prøve med slike. har lakt av dem på os for en stund siden faktisk. Mye kulere med sorte lykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 24, 2004 Share Skrevet Desember 24, 2004 ja d kan hende d. er jo bare d att det er litt digg med noe ikke vær en e30 vandrer rundt med i norges land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 24, 2004 Share Skrevet Desember 24, 2004 mine sene julegaver til Betsy blir minst å bytte alle forringer bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 25, 2004 Share Skrevet Desember 25, 2004 Tror jeg skal investere i spacere, dempere g fjærer til BMW'n etter hvert. Må bare finne det jeg vil ha. Best å handle julegaver etter jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Desember 25, 2004 Share Skrevet Desember 25, 2004 Min fikk en god håndvask pluss olje i lås/dørmekanikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Desember 25, 2004 Share Skrevet Desember 25, 2004 Etter en velfortjent storservice så fant jeg ut at jeg ikke ville merke at det forsvant ett par lapper til fra kontoen så da ble det en stk Doble Audiobahn ABP-12T kasse fra BMW Nissen -------------------------- Men igjen så er det vel en julegave i seg selv å ha en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 26, 2004 Share Skrevet Desember 26, 2004 ja d kan hende d. er jo bare d att det er litt digg med noe ikke vær en e30 vandrer rundt med i norges land. Ja.... Men ikke gule da! Ser ut som møkkete lykter jo.... Kompis av meg hadde en rød M3 med sorte lykter... den ble drit digg med de az.... Du må ihvertfall prøve lyktene på før du kjøper da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 27, 2004 Share Skrevet Desember 27, 2004 skal såklart prøve dem først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Desember 28, 2004 Share Skrevet Desember 28, 2004 Kjøpte short shift og foringer til bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå