andy-k Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Hva synst dere om denne bilen http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=620360 Jeg synst den ser veldig fin ut og har mye fint utstyr, men jeg er egentlig på utkikk etter en coupe. Men jeg har letet etter en fin 325 coupe i flere måneder nå, men har ikke funnet noe enda. Så jeg vurderer på om jeg skal bare velge 4-dørs. Hva synst dere om Sedan vs Coupe viss dere forstår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Bilen var veldig pen. Har selv sedan og synes det er MYE mer praktisk. Iallefall viss man skal ha med seg noen venner. Utseendemessig er de i mine øyne på samme nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2004 Men det er f.eks slike bilder som dette http://pics.autodb.no/625/625169-bilde3-dscf0048.jpgsom gjør at jeg tenker at jeg skal ha coupe! Men det er ikke så lett å finne slike og denne sedan-bilen var jo flott med all stylingen jeg vil ha og en del annet fint utstyr. Hva synst du/dere om pris og sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Viss bilen er slik som den fremstår av bildene, kan den forsvare prisen. Jeg selv synes det var litt stiv iom at det er en 91 mod, men samtidlig så har den ikke gått så veldig langt og det er jo litt "snæks" på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 For min egen del synes jeg coupé er dobbelt så fin som sedan. Kanskje derfor jeg kjøpte coupé selv. Ble ekstra overbevist når den stod i garasjen hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Jeg synes også coupè er finest. Det er liksom ikke noe spesielt med en sedan. Men allikevel lurer jeg på å kjøpe meg en sedan. Jeg tror jeg er i ferd med å komme i en periode av livet hvor det er andre verdier enn utseende som teller........ Det er viktigere for meg at bilen har diffbrems og "riktig" utstyr forøvrig, enn at den er rette fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Jeg synes det var en pen bil...Liker like godt både sedan og coupê! Hvis du har letet så lenge uten å finne en sånn coupê, så skal det godt gjøres å finne en nå, rimeli kjappt...så jeg hadde prutta ned den sedanen til 100 k, og brukt di 10 k på noe mer snax til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2004 Jeg har egentlig ikke så dårlig tid, men jeg begynner å bli litt lei av å ikke ha en skikkelig bil. Jeg vil tro at til våren og sommeren vil det dukke opp flere biler til salgs. Men det spørs om jeg klarer å vente så lenge da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Jah, klart det kommer mange fler biler på markedet utpå nyåret/våren... Men det kommer jo an på tålmodigheten din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Prisen kan også stige litt/vanskeligere å prute ut på vårparten også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Det er flere som har sagt at det er vanskelig å få godt betalt for E36'ene sine i den siste tiden. Jeg synes kanskje den omtalte bilen her var priset litt høyt, men slikt er jo ikke lett å vurdere ut i fra bilder/beskrivelse på nettet. Man må liksom gå bilen litt i sømmene for å si hva man syns den er verdt. En ting som uansett er sikkert, er at utvalget blir ikke dårligere og prisene garantert ikke høyere om man venter med å kjøpe..... Det samme kan nok desverre ikke sies om forsikring på 325i. Hører flere som ikke er ønsket som forsikringskunder med denne modellen, og de som har forsikret en slik sier alle at det er grisedyrt..... nåvel, det er ikke alle som sier at det er grisedyrt, men når man spør dem hva de betaler i forsikring, ja - så får man bakoversveis av svaret..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Både sedan og cupe er jo fine biler Men cupe`n ligger et hakk over.. Tror jeg ville ventet litt til, til den rette cupe`n kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Jeg tror nok jeg synes sedan er penere enn coupé. Den er mer "riktig" på en litt uforklarlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Byttet toppakning på under 157 000 km høres litt muffens ut. Den pleier holde mye lenger! Hvis de ikke mener topplokkspakning da.. mange som blander det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Så helt grei ut den.. Eneste jeg har hørt er at en skal være forsiktig med BMW E36 før 92, pga. dårlig kamsksel. Leste dette i det engelske bladet BMW Performence... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå