Gå til innhold

Coupe VS Sedan


andy-k
 Share

Anbefalte innlegg

Hva synst dere om denne bilen http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=620360

Jeg synst den ser veldig fin ut og har mye fint utstyr, men jeg er egentlig på utkikk etter en coupe. Men jeg har letet etter en fin 325 coupe i flere måneder nå, men har ikke funnet noe enda. Så jeg vurderer på om jeg skal bare velge 4-dørs. Hva synst dere om Sedan vs Coupe viss dere forstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes også coupè er finest. Det er liksom ikke noe spesielt med en sedan. Men allikevel lurer jeg på å kjøpe meg en sedan. Jeg tror jeg er i ferd med å komme i en periode av livet hvor det er andre verdier enn utseende som teller........

icon_drive.gif Det er viktigere for meg at bilen har diffbrems og "riktig" utstyr forøvrig, enn at den er rette fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var en pen bil...Liker like godt både sedan og coupê!

Hvis du har letet så lenge uten å finne en sånn coupê, så skal det godt gjøres å finne en nå, rimeli kjappt...så jeg hadde prutta ned den sedanen til 100 k, og brukt di 10 k på noe mer snax til den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som har sagt at det er vanskelig å få godt betalt for E36'ene sine i den siste tiden. Jeg synes kanskje den omtalte bilen her var priset litt høyt, men slikt er jo ikke lett å vurdere ut i fra bilder/beskrivelse på nettet. Man må liksom gå bilen litt i sømmene for å si hva man syns den er verdt. En ting som uansett er sikkert, er at utvalget blir ikke dårligere og prisene garantert ikke høyere om man venter med å kjøpe.....

Det samme kan nok desverre ikke sies om forsikring på 325i. Hører flere som ikke er ønsket som forsikringskunder med denne modellen, og de som har forsikret en slik sier alle at det er grisedyrt..... nåvel, det er ikke alle som sier at det er grisedyrt, men når man spør dem hva de betaler i forsikring, ja - så får man bakoversveis av svaret..... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...