skillbill Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Har en bmw E46 2000mod 316i. Grønt delskinn sports-interiør, alu-lister og pedal-sett og girkule. Eksteriørt har jeg kun montert lyktelister (øyelokk).. Noen forslag til videre styling/modifisering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Grønt interiør? Alle de kule har det. Mitt forslag er at du tar av lyktelistene. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 Sportspakke/M-pakke er jo flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Skaff deg sportsfilter, så får du fin lyd Ellers så er jo felgene halve bilen, så hvis du ikke har ennå, så skaff deg noen fete felger til våren Også veldi pent med bakrutespoiler & råe lykteglass bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Senkesett, felger, effekt anl., hvite blink rundt om, tåke\grøft lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2004 hvite blinkers har jeg! glemte å si det! m3-felger er på plass, så går for senkesett og eff-anl jeg! god jul alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå