bimmerdude Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2004 Her er delenr. som jeg har montert på min E36 328.Orginal BMW nr:25111222884 den er bare å mont. rett på. Tror den er nesten like tett som M-roadsteren. Takk! Ser at det er den som hører til Z3 2,8 og 3,0. Måtte du bøye den for at den skulle passe fint? Står den litt for langt til høyre og for langt frem som det står i den artikkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2004 Jeg blingsa visst litt når jeg sjekka ja! Ser at US M3 og 328'n har samme nå! Er vel like greit å kjøpe den som er til Euro M3 da! Er sikkert like tettsteget den som den som sitter i M-roadsteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 29, 2004 Share Skrevet Desember 29, 2004 Girspaken blir stående litt lenger frem ja,men har ikke noen betydning synes jeg.Bare det blir kortere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Desember 29, 2004 Share Skrevet Desember 29, 2004 Vanskelig å montere det her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 30, 2004 Share Skrevet Desember 30, 2004 Nei,er grei jobb å montere.Krever bare at du har mulighet til å stå under bilen,så behøver du ikke å demont. noe annet for å klare det.Men du må føle deg litt frem der spaken festes til overføringene for der er det ikke lett å få se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Jeg har Shortshift fra AC Schnitser i min Z3 2.8 1998 mod. Er kjempefornøyd, herlig å gire med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå