Gå til innhold

Need For Speed Underground 2


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Nfsu2 er så ensformig. Prøv heller Street Legal Redline Racing. Det er morro bilspill det

SLRR har da så dårlig grafikkmotor. Styringen er også rar når bilen begynner å få litt hk. Tror jeg fikk opp mot 2500 hk på ene bilen :twisted:

Høres ut som Streetlegal 1 det. Uten patchene fikk du 2600 hk i amerikaneren:P Streetlegal 2 er sinnsykt mye bedre(nå som patchene til dette spillet har kommet ut og:P)

bmwguidenslr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, har Street Legal Redline men får det ikke til å funke! :( Ingen maskiner vil installere det! Da jeg trykker på "instalasjons-ikonet" (eller hva det nå heter) skjer det ingen ting! Noen som kan hjelpe??

Har bare prøvd det så hvidt det er for lenge siden, og det virker jo som du kan gjøre så å si alt med motor, felger +++ Det er morro! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom igjennom Need for Speed Underground 2, synes det er dårlig at EA® Games ikke tar med "kule" biler.... altså bilene er kule... men de har jo aldri med noen gamle råe biler... som E30 foreksempel.... og opel ascona B....

jeg vurderer faktisk å sende brev til EA®, men det hjelper nok ikke siden de nok lar sponsorpengene styre det meste...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...