jødahl Skrevet Desember 26, 2004 Share Skrevet Desember 26, 2004 Jeg skulle gjerne hatt noen sponsorer på bilen min jeg. Er det noen som har det, eller noen som har noen gode tips på hvodan jeg skal få det til. Kunne trenge noen nye deler osv som jeg gjerne skulle ha blitt sponsa med. Har en BMW M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Desember 27, 2004 Share Skrevet Desember 27, 2004 Noen spesiell grunn til at noen skal sponse bilen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2004 Blir brukt mye, pluss er på mye treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 27, 2004 Share Skrevet Desember 27, 2004 eh... Bilen min blir også brukt mye. Jeg er også endel på treff,utstillinger o.l Hvis det er god nok grunn til å bli sponset så vet ikke jeg..... men lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 27, 2004 Share Skrevet Desember 27, 2004 Hadde ikke vert feil me sponsor nei, mye nye ting jeg kunne tenke meg til bilen - ny front, ny hekk, en nice vinge & effektanlegg Noen som vil sponse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jwschenk Skrevet Desember 27, 2004 Share Skrevet Desember 27, 2004 er d ikke en fordel å ha rå til bilen før man handler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 27, 2004 Share Skrevet Desember 27, 2004 Jeg er "sponset" , dvs, jeg får billige priser på 2-3 butikker (webshops) dersom jeg kjører med reklame for dem, dont ask how of why kan en snakke for seg og vet hva sponsoren liker å høre så går det greit ("sponset" av : http://www.autospar.no, www.trollhifi.no og http://www.superdekk.no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Desember 27, 2004 Share Skrevet Desember 27, 2004 2 av 3 linker virket ikke..så det er nok effektiv reklame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2004 Jeg er "sponset" , dvs, jeg får billige priser på 2-3 butikker (webshops) dersom jeg kjører med reklame for dem, dont ask how of why kan en snakke for seg og vet hva sponsoren liker å høre så går det greit ("sponset" av : www.autospar.no. www.trollhifi.no og www.superdekk.no) Hvordan skaffet du deg disse sponsorene da? kjenner folk som har noen vrak av noen biler som blir sposnet av Sony for anlegg til 30 000,- å sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 27, 2004 Share Skrevet Desember 27, 2004 Hørtes veldig rart ut at folk får sponset anlegg til 30 000,- Men jeg har også endel rabatt på styling,slitedeler,stereo,dekk og felger hos enkelte firma. De sier da at jeg må/bør sette på div. klistermerker/reklame på bilen noe jeg da ikke gjør Men jeg kan vell ikke akkurat kalle det for sponsing da.....?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 28, 2004 Share Skrevet Desember 28, 2004 P.I.B det jeg kaller "sponsing" likner mer på den avtalen du har, dvs jeg får _rabatt_ dersom jeg kjører med reklame for butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 28, 2004 Share Skrevet Desember 28, 2004 Hvis du skal prøve å skaffe sponsorer er det en fordel å prøve på de butikkene du er mest osv. De som best "kjenner" deg og da kanskje vil gi deg litt creditt. Og du har vel nå også fattet at det ikke er billig og ha M3 og være 18 år. Husker diskusjonen på mp.com jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2004 hehe.. skjønt at det ikke er billig å være 17 år (!!!) og ha M3 hehe.. jeg skal shine opp bilen i vinter og kjører mer enn gjerne med firma klistremerker på bilen for å få noe utstyr gratis eller med rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå