Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt noen sponsorer på bilen min jeg. Er det noen som har det, eller noen som har noen gode tips på hvodan jeg skal få det til. Kunne trenge noen nye deler osv som jeg gjerne skulle ha blitt sponsa med.

Har en BMW M3.

Skrevet

eh... Bilen min blir også brukt mye. Jeg er også endel på treff,utstillinger o.l Hvis det er god nok grunn til å bli sponset så vet ikke jeg..... men lykke til :lol:

Skrevet

Hadde ikke vert feil me sponsor nei, mye nye ting jeg kunne tenke meg til bilen - ny front, ny hekk, en nice vinge & effektanlegg :P

Noen som vil sponse?? :drink:

Skrevet
Jeg er "sponset" , dvs, jeg får billige priser på 2-3 butikker (webshops) dersom jeg kjører med reklame for dem, dont ask how of why ;) kan en snakke for seg og vet hva sponsoren liker å høre så går det greit ;)

("sponset" av : www.autospar.no. www.trollhifi.no og www.superdekk.no)

Hvordan skaffet du deg disse sponsorene da? kjenner folk som har noen vrak av noen biler som blir sposnet av Sony for anlegg til 30 000,- å sånn :shock:

Skrevet

Hørtes veldig rart ut at folk får sponset anlegg til 30 000,-

Men jeg har også endel rabatt på styling,slitedeler,stereo,dekk og felger hos enkelte firma. De sier da at jeg må/bør sette på div. klistermerker/reklame på bilen noe jeg da ikke gjør :wink:

Men jeg kan vell ikke akkurat kalle det for sponsing da.....?!?!?!

Skrevet

P.I.B det jeg kaller "sponsing" likner mer på den avtalen du har, dvs jeg får _rabatt_ dersom jeg kjører med reklame for butikken.

:)

Skrevet

Hvis du skal prøve å skaffe sponsorer er det en fordel å prøve på de butikkene du er mest osv. De som best "kjenner" deg og da kanskje vil gi deg litt creditt.

Og du har vel nå også fattet at det ikke er billig og ha M3 og være 18 år.

Husker diskusjonen på mp.com jeg ;)

Skrevet

hehe.. skjønt at det ikke er billig å være 17 år (!!!) og ha M3 8) hehe.. jeg skal shine opp bilen i vinter og kjører mer enn gjerne med firma klistremerker på bilen for å få noe utstyr gratis eller med rabatt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...