c_ellef Skrevet Desember 28, 2004 Skrevet Desember 28, 2004 Noen som har en original høyre hovedlykt til salgs. Min er alltid full av kondens, så jeg ønsker en som ikke er det.
PenguiN- Skrevet Desember 31, 2004 Skrevet Desember 31, 2004 du kan få mine 2 for kr 1500,- + frakt..pene og uten store sår uten om et synelig steinsprang..
c_ellef Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Skrevet Januar 2, 2005 Høres interessant ut. Jeg skal en tur på BMW med bilen i morgen, for å få sjekket kam`n. Hvis de mener at lykta mi ikke kan tettes, så kjøper jeg gjerne dine. Kommer tilbake til det i morgen.
PenguiN- Skrevet Januar 3, 2005 Skrevet Januar 3, 2005 ok, det er greit, ring meg på 95926332 om intressert..
c_ellef Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Skrevet Januar 3, 2005 Prøver i første omgang å bytte pakning i høyre lykt. Tviler på at det kommer til å hjelpe, men det er forsøket verdt. Men da vet jeg at du har hvis jeg dumper de jeg har
Ettertenning Skrevet Januar 3, 2005 Skrevet Januar 3, 2005 Kondens i lyktene på e 36 er ganske så vanlig! tror du vil få det etter ei stund sjøl om du skifter! P.s ka du skal sjekke med kammene?
c_ellef Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Skrevet Januar 4, 2005 P.s ka du skal sjekke med kammene? Har hatt tikkelyd siden jeg kjøpte bilen hos forhandleren i høst. Har hele tiden ment at det må være noe i veien, men de mente at det ikke var det. Selv NAF mente at det ikke var noe i veien. Så jeg insisterte på at forhandleren skulle sjekke kammen. Joda den er slitt som bare det. Så nå får jeg byttet kammen og rasket rundt for en egenandel på 2500,- Må si meg fornøyd med det
Ettertenning Skrevet Januar 4, 2005 Skrevet Januar 4, 2005 Ja det kan ikkje vere gale med 2500 for nye kammer, vet du om di overhaler toppen samtidig? Sliper ventiler osv? P.s kor mangen km har du på telleren?
c_ellef Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Skrevet Januar 4, 2005 Du skulle bytte kammen, vipperarmer og løftere. Regner med at de justerer det som skal justeres. De sa at de antok å bruke 4 timer på jobben. Sjekka på GS-bildeler nå, bare delene her koster 3990,- Bilen har rullet 128.000km
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå