Gaute Skrevet Desember 29, 2004 Share Skrevet Desember 29, 2004 Hei. Har en gutt som ønsker seg en del ringetoner, men synes det blir litt dyrt å kjøpe dem til 15,- pr. stk, og så er det visst ikke alltid de virker som de skal. Er det noen som har tips til dette? Telefonen hans tar ikke polyfoniske ringelyder, eller mp3 og sånn. Det er en Nokia 3510 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 29, 2004 Share Skrevet Desember 29, 2004 Er du sikker på at den ikke tar polyfoniske ringetoner? På nokia.com står det at den gjør det: http://www.nokia.com/nokia/0,,122,00.html http://www.nokia.com/nokia/0,8764,587,00.html Det finnes websider hvor det ligger ute ringetoner gratis. Du må bare surfe inn på de via wap fra telefonen, så da betaler du kun for tiden du er online (en god del billigere enn 15,-...). Fant desverre ikke adressen til den ene jeg har vært innpå nå, men kanskje noen andre her vet om noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2004 Er du sikker på at den ikke tar polyfoniske ringetoner?På nokia.com står det at den gjør det: Det var sønnen min (9år) som sa at den ikke tar polyfoniske toner, men jeg satt faktisk å så på de Nokia-sidene du linker til for noen minutter siden, og det er rett som du sier; den skal visst kunne dette. Det gjør jo det hele litt enklere, men jeg skulle gjerne hatt noen ferdige løsninger på dette allikevel. Har rett og slett ikke peiling på dette, og har aldri brydd meg om det heller, men hva gjør man ikke for arvingene..... Og telefonen er en 3510i, og altså ikke en 3510, som jeg skrev tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 29, 2004 Share Skrevet Desember 29, 2004 Polyfoniske telefoner benytter seg av midifiler, så de kan overføres rett fra PC eller kanskje også via WAP. Det ligger masse gratis midifiler her: http://www.free-ringtones.uk.com/freepo ... gtones.php Gidder man å taste selv kan man ta en titt her. Der er det instruksjoner for hauger av sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Desember 29, 2004 Share Skrevet Desember 29, 2004 Nokia 3510i tar polyfoniske ringetoner. Det du kan gjøre, er å søke etter .midi- eller .mid-filer på internett. Deretter går du på "WAP", og "Tast adresse" (eller noe lignende), så skriver du inn f.eks www.midiblablalba.com/blablal/blabla.midi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 Gunnar du tenker på 3510i du men 3510 er en helt annen tlf.. en dårligere vers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 Gunnar du tenker på 3510i du men 3510 er en helt annen tlf.. en dårligere vers. Hvor er det jeg tenker på 3510i? Jeg har jo linket til Nokias sider hvor det står at 3510 (ikke i) har polyfoniske ringetoner. Uansett sier jo Gaute at det er en 3510i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 Fikk tak i sangen han ville ha nå, gjorde den om til riktig filformat på PC'en og MMS'et den til ham. Det var en billig og veldig bra løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå