BalleKnalle Skrevet Desember 30, 2004 Share Skrevet Desember 30, 2004 http://www.dinside.no/php/art.php?id=114345 Da stemmer vi BMW selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 30, 2004 Share Skrevet Desember 30, 2004 Pent at det går an å stemme på flere. Tror jeg endte opp med 5 avkryssninger. Synes forøvrig Chrysler 300C fortjener en haug flere stemmer enn den har fått. De er bare så gjennomført kule at det er helt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2004 Gangster bil nummero uno az!! Stemte på 5serien jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Desember 30, 2004 Share Skrevet Desember 30, 2004 Stemte også på 5-serien ja! Men hvorfor ligger Alfa Romeo 156 på 1. da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2004 Fordi ikke alle på forumet har stemt enda.... Blir vel BMW til slutt.... (håper vertfall ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 30, 2004 Share Skrevet Desember 30, 2004 Fordi 156 er en lekker bil! Dessuten har Alfa-entusiastene kun en bil å stemme på, mens BMW, MB, Audi, etc. har mange, og det er nok mange som kun stemmer på en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 30, 2004 Share Skrevet Desember 30, 2004 Alfa 156 er jo klart en av de lekreste sedanene. Det er jo tross alt ikke så mange lekre sedaner. Hva alle disse kjedelige audiene gjør høyt oppe skjønner jeg ikke derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå