BimmerKing Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Flere av disse som hadde greid å lure meg tror jeg..... DVS; Det er nok MEGET tvilsomt at de hadde prøvd vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 det er synd hvordan mannfolk skal fokusere på jentene på denne måten. missforstå meg rett nå, jeg har ikke noe i mot kvinner. Men liker ikke at jenter skal kle av seg og operere seg for å bli attrektive. Jeg foretrekker heller en naturlig kvinne med en håndfull pupp, enn disse anoreksiske kvinnene med alt for store silikon pupper. jeg vil påstå at det finnes mange finere jenter enn dette på det lille feltet jeg bor på. Disse jentene her så for kunstige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Flere av disse som hadde greid å lure meg tror jeg..... De har iallfall sjangs på meg Mer tøy enn dette er unødvendig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2005 -":1274hbfm] Men liker ikke at jenter skal kle av seg og operere seg for å bli attrektive. Jeg foretrekker heller en naturlig kvinne med en håndfull pupp, enn disse anoreksiske kvinnene med alt for store silikon pupper. Hun er da ikke Silikon offer?! Ser da bra ut oxo Det er bra med mangfold.... Høye, lave, store pupper, små osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå