Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 31, 2004 Share Skrevet Desember 31, 2004 Kikka litt rundt på nettet og fant en side som heter bilbygging.no, syns det så interessant ut, men så så jeg jo at det var HELT likt oppsett som disse sidene, bare andre farger.. noen her som har laget det eller vet åssen det funker, det koster jo lissom litt å få folk til å lage ei bra side... kan lissom hvem som helst bare kopiere ei side helt? Hva mener du Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 31, 2004 Share Skrevet Desember 31, 2004 Jeg synes ikke opsettet er likt i det hele tatt jeg, bortsett fra at siden i hovedsak er et forum. SLik som denne. Og MANGE andre sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2004 Da burde du sjekke igjen det er jo helt likt! Får se hva andre personer her i forumet synes da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 31, 2004 Share Skrevet Desember 31, 2004 Nå måtte jeg inn og sjekke www.bilbygging.no en gang til og den eneste likheten jeg kan finne er at begge forumene er phpBB baserte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 31, 2004 Share Skrevet Desember 31, 2004 Dessverre Jarle, men jeg synes heller ikke det er så likt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2004 Neivel, hehe... gidder ikke krangle, bare syns det så slik ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 31, 2004 Share Skrevet Desember 31, 2004 Det er da bare forumet som er likt? Finner ingenting annet likt, det er jo bare en velkomstside som fører rett inn til forumet, som forøvrig er samme software som brukes her, phpBB2. Har vært borti andre sider som har vært *helt* like, kopiert alt fra CSS til piler og greier i menyene, men det gjelder ikke bilbygging.no... ihvertfall ikke slik den er nå. Er den fortsatt lik som da du så den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Desember 31, 2004 Share Skrevet Desember 31, 2004 En del av hjemmesiden til jobben og er phpbb2 eller noe sånt basert forum og ligner da selvfølgelig på dette FORUMET, men ikke på hjemmesiden i sin helhelt http://jonsen.no/phpBB2/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 31, 2004 Share Skrevet Desember 31, 2004 For mange gutter der, Patrick! Dere trenger flere av denne typen: Er det forresten du som driver stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 Flere jenter er inne alt! mangler bare bilder Er nok jeg som driver det ja... Eller prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 det skal finnes en side, lignende bare at den er svensk som skal være veldig bra! vet ik adresse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå