hagenisse Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 Æhh, jo. Får skylde på at det er 1. januar Er dessuten satt ut over å ha fått en Blaupunkt Bremen MP74 inn i bilen. Kong Lyd har flyttet inn i iSbilen Så ut som en kongespiller det der iSmannen. Men hvordan tar den seg ut sånn utseendemessig (det er jo halve greia ). Bilder? Gunnar-edit: Skilt ut fra http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=3039 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 Med fare for å pådra meg Gunnars vrede for å torpedere tråden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 Ble ikke så ille det der da, på tross av at det er mye sølv. Men tror selve ramma hadde gjort seg i svart. Er det navi og slikt på den spilleren? Og hva er den der Nokia-greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 Nei, det er ikke navi selv om de koster nesten det samme som en E1. Den har cd/mp3 samt dobbel(!) radio. Den har også tidskompensering for alle fire kanaler med 27-parameters EQ per kanal. Når den så har real-time noise-canceling på toppen gjør den livet i iSbilen svært så levelig. Nokia'en er en 810 sosm er en rein biltelefon. Den kobles rett i MP74'en og sender ut telefonlyden på alle høytalerene i bilen. 810 kjøpte jeg når jeg var iferd med å installere HF-sett nr 4 i bilen (etter å ha hatt Nokia, Samsung, Ericssson samt Parrot sett i den) Å ha dedikert telefon i bilen kontra HF er sterkt å anbefale og jeg kunne ikke tenkt meg noe annet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2005 Var ikke verst nei. Holder fortsatt en knapp på alpinen min rent utseendemessig, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Har en "fast" biltelefon nå som er står fast i bilen. Som sender på høytalerene i bilen. Dette er den definitivt beste og mest behagelige løsningen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Var ikke verst nei. Holder fortsatt en knapp på alpinen min rent utseendemessig, men Jeg hadde ALDRI fått en tilsvarende Alpine til den prisen jeg betalte for Blåpunkt'en. Jeg har respekt for Alpine, men siden jeg er 31 år er jeg for gammel for designet deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Var ikke verst nei. Holder fortsatt en knapp på alpinen min rent utseendemessig, men Jeg hadde ALDRI fått en tilsvarende Alpine til den prisen jeg betalte for Blåpunkt'en. Jeg har respekt for Alpine, men siden jeg er 31 år er jeg for gammel for designet deres Hva betalte du for spilleren din da iSmannen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Hva betalte du for spilleren din da iSmannen Nesten fire og en halv festblankett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 Betalte vel 4300,- for min Alpine 9835. Designet er vel ganske kjedelig, men det passer fint inn i e36 imo. 9835 har for øvrig et langt stiligere display enn tidligere alpine-modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Betalte vel 4300,- for min Alpine 9835. Designet er vel ganske kjedelig, men det passer fint inn i e36 imo. 9835 har for øvrig et langt stiligere display enn tidligere alpine-modeller. Det var billig! Ser liste er 8059,- Bremen koster tross alt 6790,- liste, så den er jo billigspiller i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 Min har ikke rds da, kjøpt på megabillig.com.. Men det betyr ikke så mye for min del, spesielt ikke når jeg sparte såpass som jeg gjorde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Min har ikke rds da, kjøpt på megabillig.com.. Men det betyr ikke så mye for min del, spesielt ikke når jeg sparte såpass som jeg gjorde.. Snik... Men jeg kunne ikke klart meg uten RDS. Bremen er forøvrig samme for US/EU. Man kan velge region og vips, funker fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 Er samme på alpinen faktisk. Pioneer sine trenger derimot ombygging, noe man ser av prisene på megabillig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå