GSS Skrevet Januar 2, 2005 Skrevet Januar 2, 2005 Hugger nå en e12. Er det noen som trenger noe, så ta kontakt før det er for sent.
Muren Motorsport Skrevet Januar 6, 2005 Skrevet Januar 6, 2005 hva har du da? har en kompis som har en bortimot strøken en, 528 gassar utgave, 75 mod, framdører? må være null rust! tanklokk mellom lyktene?
GSS Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Skrevet Januar 7, 2005 Dørene er dessverre ikke noe å ta vare på. Denne bilen er en -78, og har da ikke tanklokket mellom lyktene lenger. Spør igjen om noe trengs. Jeg har masser! Be kompisen din (eller gjør det du) gå inn på hjemmesiden min. Så kan du legge ut noen bilder av den! http://www.storsveen.org/e12
Gjest Skrevet Januar 7, 2005 Skrevet Januar 7, 2005 de skal vi få til! bilen har vert i familiens eie siden den var ny! jevnli tectylert å er virkeli i god stand. han har tatt ut motor for overhaling, blir bil for kun sommarbruk, original lakk å greier!kun framskjermer som er bytta/lakka. men begge framdørene har desverre fått gjennomrust i nedkant.under døra innvendig.. kansje best å få det sveisa.. skal undersøke om det er meir vi kan behøve av deler.
Gjest Skrevet Januar 13, 2005 Skrevet Januar 13, 2005 Er den bilen sendt til hugging er interisert i panser førerdør og bakluke og venstre forskjerm
Gjest Skrevet Januar 24, 2005 Skrevet Januar 24, 2005 om du har kontakten til motor ledningsnettet trenger jeg den, den som går inn i sikringsboksen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå