Gå til innhold

Angeleyes


manta-a
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg sikler så gæli på angeleyesn att det ikke er morro engang.Er noe av det fineste jeg har sett på en bil det.Har lyst på meg slike til e-30 og mantan min.Er samme lyktediametern på de to bilene.Noen som vet om det finnes til e-30 og få kjøpt...Og med det samme sota sideblinkers på skjermene som er 14.5cm lange.....Plages litt med og finne det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tak i 14cm blinkersene fra GS Bildeler. Dvs., jeg betalte de hos OS (rundt 450,- med rabatt tror jeg), og fikk de i postkassa fra GS litt senere. Da jeg var hos OS måtte vi til å måle blinklys på forskjellige BMWer for å finne de riktige. Det er tydeligvis en del forvirring ute og går rundt det med sideblinkersene. I delesystemet til GS heter de jeg fikk "sideblinkere STOR type", og står ikke oppgitt med lengde. Jeg kjøpte hvite, men vil anta at de har de i sotet utførelse også. Hvis ikke får du finne frem sotesprayen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sota blinkers framme ifra koder i danmark,skulle hatt vite men de på skjermene var gått utav produksjon sa han på telefon til meg.Får vel sjekke gs,men syntes det var dyrt for de der da.Tror det var en dansk hundrings de skulle ha hos koder for de på skjermene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...