Gå til innhold

Bosch Ecu


325iCoupe
 Share

Anbefalte innlegg

Den må nok ut ja! Chippa min E36 selv jeg og det er ikke og anbefale iallefall!!!

Betal heller de extra kr og få noen proffe til og gjøre dette, som i tillegg mapper en bare for bilen din.

DRITT i det universal tullet (er iallefall mitt råd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har oppgradert noe annet på motoren kan du gå for universal tuning!

MEN!!!!!

Den siden du viser til er en amerikansk side! De har helt annen bensin enn oss der borte. Mye dårligere bensin enn i Europa! De chippene er ikke tilpasset den bensinen vi bruker.

Dessuten så tror jeg ikke de har de samme ECU'ene som vi har. I hvertfall på min bil er det forskjell på programvaren på min bil og US modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi dette er en universal chip til alle motorer! Vist du betaler noen litt ekstra mapper di motoren din! Det vil si di kartlegger effekt kurven til motoren din, og utvikler chippen utifra det! Du vil da få et mye mer vellykket resultat!

Personlig vil eg råde deg til og kjøpe kammer og grenrør istedenfor, sjøl om dette koster penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjøper da ikke universal chipper, for all del, kjøp nå en som er til din bil! Tok en kikk på min ECU på lørdag, det tar deg 7 min å ta denne ut (318is 4 sylinder) dvs 7 skruer så har du den ute, og da leser du av de 3 siste tallene... monteringen er jeg litt usikker på da jeg ikke åpnet den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...