Gå til innhold

Skal pusse opp bilen utvendig i vinter, trenger tips!


Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo, hadde tenkt meg å fikse bilen min utseendemessig i vinter.

Hadde tenkt meg :

*En bakrute spoiler m/bremselys

*M3 speil, elektriske m/varme

*Vurderer Rieger eller den orginale m3 frontfangeren (hva synes dere er penest ?)

Noen som har noen tips til hvor jeg kan få tak i dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rieger sin bakrutespoiler ser definitivt fetest ut, så jeg hadde tenkt å modifisere inn bremselys i min, men da jeg fikk den skjønte jeg fort at det ville bli liten plass og se stygt ut innenfra. Derfor droppa jeg det, men det er nok mulig å få til noe om du gidder (har E34 jeg da, men den på E36 er nok ikke høyere).

Hvis noen vet om et veldig "flatt" bremselys tar jeg gjerne i mot tips. :)

Hva frontfanger angår synes jeg både Rieger og M3-fangeren er fet. Vil du skille deg ut er det nesten blitt slik at det er Rieger sin du må velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en bakrute spoiler til E36 u/bremselys her da... til 1699,- :D

znet_eksterioer_21054.jpg

http://www.autospar.no/znet_eksterioer_21054.htm

Ser jo helt lik ut som Rieger sin, bare at den er 500-600,- dyrere... Da hadde jeg heller kjøpt Rieger. :)

Du må kjøpe deg slike Gunnar! Utrolig fete baklykter til E34 :P

image002.jpg

Er ikke noe glad i de lyktene der. De ser veldig pene ut på slike bilder, men de passer ikke på bilene. Likte de godt helt til jeg så biler med de i virkeligheten. Har sett 3-4 stykker, og ingen av de har vært fine. Det blir på en måte som onkel på 55 år med Oakley-briller, Nudie-bukse og Tiger-blazer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gunnar: det er nok bedre med ordentlige hvite baklykter på E34'n... har hatt en 520i hvit før i tiden, og der hadde jeg komplett hvitt sett. det sy tes jeg passet bilen veldig godt. de der blir på en måte mere moderne og passer nok ikke helt med E34 karosseriet. :?

Helhvite eller røde/hvite du mener?

Har sett hvit E34 med røde/hvite baklykter, og trivst faktisk bedre med de jeg har, som er helrøde. Mulig det er vane, men jeg liker de ihvertfall, så jeg kommer ikke til å bytte med det første. Dessuten blir det jo mer rent med kun rødt og hvit bil. De hvite blinklysene oppe skiller seg jo ut som enda en farge.

Har hvite/blanke og røde lykter rundt hele nå, og er godt fornøyd med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...