Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, hadde tenkt meg å fikse bilen min utseendemessig i vinter.

Hadde tenkt meg :

*En bakrute spoiler m/bremselys

*M3 speil, elektriske m/varme

*Vurderer Rieger eller den orginale m3 frontfangeren (hva synes dere er penest ?)

Noen som har noen tips til hvor jeg kan få tak i dette ?

Skrevet

Ac Schnitzer bakrute spoiler, M3 front fanger, bad-lokk lister over lyktene(lang type som går over blinklys), M3 speil

Gs bildeler e.l kan vel skaffe.. Hvis du kjøper alt på en gang kan du kanskje få litt avslag i pris :P

Skrevet

Rieger sin bakrutespoiler ser definitivt fetest ut, så jeg hadde tenkt å modifisere inn bremselys i min, men da jeg fikk den skjønte jeg fort at det ville bli liten plass og se stygt ut innenfra. Derfor droppa jeg det, men det er nok mulig å få til noe om du gidder (har E34 jeg da, men den på E36 er nok ikke høyere).

Hvis noen vet om et veldig "flatt" bremselys tar jeg gjerne i mot tips. :)

Hva frontfanger angår synes jeg både Rieger og M3-fangeren er fet. Vil du skille deg ut er det nesten blitt slik at det er Rieger sin du må velge.

Skrevet
Fant en bakrute spoiler til E36 u/bremselys her da... til 1699,- :D

znet_eksterioer_21054.jpg

http://www.autospar.no/znet_eksterioer_21054.htm

Ser jo helt lik ut som Rieger sin, bare at den er 500-600,- dyrere... Da hadde jeg heller kjøpt Rieger. :)

Du må kjøpe deg slike Gunnar! Utrolig fete baklykter til E34 :P

image002.jpg

Er ikke noe glad i de lyktene der. De ser veldig pene ut på slike bilder, men de passer ikke på bilene. Likte de godt helt til jeg så biler med de i virkeligheten. Har sett 3-4 stykker, og ingen av de har vært fine. Det blir på en måte som onkel på 55 år med Oakley-briller, Nudie-bukse og Tiger-blazer... ;)

Skrevet
gunnar: det er nok bedre med ordentlige hvite baklykter på E34'n... har hatt en 520i hvit før i tiden, og der hadde jeg komplett hvitt sett. det sy tes jeg passet bilen veldig godt. de der blir på en måte mere moderne og passer nok ikke helt med E34 karosseriet. :?

Helhvite eller røde/hvite du mener?

Har sett hvit E34 med røde/hvite baklykter, og trivst faktisk bedre med de jeg har, som er helrøde. Mulig det er vane, men jeg liker de ihvertfall, så jeg kommer ikke til å bytte med det første. Dessuten blir det jo mer rent med kun rødt og hvit bil. De hvite blinklysene oppe skiller seg jo ut som enda en farge.

Har hvite/blanke og røde lykter rundt hele nå, og er godt fornøyd med det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...