alex Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 skal skifte kam og løftere + alle pakninger til insug, eksos, toppakning og toppdekselpakkning på min e30 325 87mod. har ordnet alt for 4000,- kr nytt men lurte på om noen viste om et sted det var billiere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 Jeg kjøpte komplett kamsett (kam, løftere, leftearmesakslinger) hos schmiedmann.dk i danmark. Ikke verre enn 1600 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2005 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 http://www.schmiedmann.com/ er den riktige adessen. SKrev feil. Gå inn på den danske siden, ikke den Norske. Når jeg kjøpte var de norske en del dyrere enn de danske selv om de liksom skal være det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 kamsett til m20b25 325i selger 1 stk kamsett (kam og vippearmer) til m20b25 motoren. Delene er HELT nye, aldri vært brukt! Kam fra kat. motoren, dvs kvassere enn de før 88. selges kr 3000! 03.01.2005 / Medlem nr.: Telefon: 91394537 E-post: henning@streetracing.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå