WAR_lock Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Hei. Eg har vurdert og få angel eyes til min e30 og lurte på om noen hadde noe erfaringer med dette ? feks Pris ? Montering ? Utsjånad ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 så vidt jeg vet finnes ikke dette ennå.. men er jo mulig å få demontert orginallykta da å montere løse led ringer. disse koster ca 700,. for sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smygen Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Noen som vet hvor en kan få tak i løsringer (angeleyes) til Bmw E-36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 www.styling-tech.no ...her finner du Angeleyes til E36 iallefall, mer usikker på E30 ja, men ring og hør da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 på www.mobilsentrum.no finner du ringer til e36 for 500 spenn...så en e30 med angeleyes i går, fet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Hvem som selger løse ringer som passer i e-30 da???Digger angel eyes da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 White Angel Eye Kit for E36, E34 & E30 BMW Models. The kit fits E36 coupe,saloon,convertible and compact models The fantastic new Angel eye Kit for E36 is brought to you by Surelight & e36coupe.com It is now available for just £75.00, excluding shipping costs på www.surelight.com fant jeg disse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Det er muligens de jeg har liggende (kjøpte ikke derfra, men..). Har planer om å putte de på femmeren, men gruer meg litt til monteringen. Må åpne lyktene og lime glassene på igjen på en eller annen måte. Det er de ikke akkurat laget for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Styr unna LEDs. Kjøp heller CCFL-ringer, de er MYE bedre. De ser man faktisk veldig bra i dagslys (i motsetning til svake leds). Jeg kjøpte mine på ebaymotors.com, og de kosta ca 700 kr inkl frakt og moms: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33710 Disse er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 forbanna drittlink, kommer sånn teit musikk som bare irriterer, leste halvveis å gadd ikke mer...forbanna amatørgreier...hive sånn idiotisk musikk på en salgsside..please... jeg vet d går ann å slå av lyden, men nei, dette burde ikke være nødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Synes CCFLene er FOR lyse jeg.. men det er sant at LEDsa er for svake. Skulle hatt en mellomting, som de originale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Her er hele lykter med angeleyes til e30. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... ename=WDVW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Hvor kjøpte du dine angel eyes da gunnar.Og er det samme lyktediameter på e.34 og e-30n??Finner ikke noen angeleyes innpå styling tech!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 er disse ringene godkjente? slik at man ikke får onkel politi på nakken når man er ute kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Sjit i polisn Dæm kan finne seg noe bedre og gjøre enn og plage oss Bmw eiere=)Tror ikke det skal være ulovlig og kjøre med det.Men det kan jo være kjekt og ha ett extra sett lykter og hive på i tilfelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå