painkiller24 Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Bare lurte på den jæ*** metallplata som er i bagasjen! Leste noe om at den kunne fjernes (midterste delen). Har denne noe å si på stivheten i bilen (mange som har advart meg mot å fjerne den) Regner med jeg da kan montere subben med elementet mot coupèn? Eller er det best å ha den andre veien? Subben er en Rockford fosgate i lukket kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 Biler med skipose har jo ikke den plata, så jeg kan ikke skjønne hvorfor det skulle være noe farlig å fjerne den. Den har neppe noe å bety for stivheten i bilen. Jeg merka ihvertfall ikke noe da jeg fjerna den i min E36. Dessuten er den jo allerede stanset ut, sitter bare litt noen få plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 jeg har heller ikke fått noen problemer etter at jeg fjernet den platen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Vist du skal ha det rettet mot cupèn så pass på at det er tett rundt kassen så all luften kommer inn i cupèn. Ikke sett kassen helt inntil hullet heller. Sett den ca 10cm fra veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå