turbo79 Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 Jeg tenker på å kjøpe meg en BMW 528 touring vare 1998 modell. Som har gått rett over 100'km. Hvilken pris er fornuftig da? Hva bør jeg være obs på ved et slikt kjøp? Pål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 Utstyr er vel en god peker til oss som ikke har sett bilen iallefall. Så nevn litt om det, så går det kanskje lettere. (Fattern har forresten en 528iA sedan til salgs. Ta kontakt viss du er interresert. GODT utstyrt!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo79 Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2005 Den har alt utstyr inkl tv/navi. Det eneste jeg kan se at "mangler" er ryggesensor, men tror ikke det var en mulig option på så tidlig modell. Alle servicer er fulgt, og(eller men) den er senket. Lettmet. felg vinter Lettmet. felg sommer Xenonlys Takrails Metallic lakk Oppvarmede seter Sentrallås El.vinduer Elektriske speil Takluke Klimaanlegg Air Condition Radio/CD Radio/kassett Cruisekontroll Skinninteriør Farget glass Bagasjeromstrekk Navigasjonssystem Kjørecomputer Regnsensor Airbag foran Sideairbager ABS-bremser Antispinn Stålbjelker Alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Kan få kjøpt min, skal studere.. 98 528ia - levert ny i norge hos autozentrum, 130'km, en eier før meg, masse utstyr, bla. Xenon, sportstoler, senket, org. aerodynamisk leppe, Orientblue met, m/sandbeige sportskinn,ryggesensor,el.glass soltak, el. rollo, rullgardiner i sidevinduene bak, hvite blinkers, 18" Race2000 felger eller 18" BBS RX2 - (ditt valg) fult servicehefte fra Autozentrum. Bedant holdt! ta kontakt om du er interessert da 225.000kr billig for denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Ryggesensor var nok før ute enn 98 ja, har selv en 97mod og den har ryggesensor. Veldig varierende priser ser jeg, alt ifra 175000-249000 for touring'n ser jeg. (AutoDB) Går vel mye på hvordan bilen er, er vel stortsett det samme utstyret på alle (+/- litt), Bilen du har tenkt å kjøpe har ihvertfall ikke gått mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Kan få kjøpt min, skal studere..98 528ia - levert ny i norge hos autozentrum, 130'km, en eier før meg, masse utstyr, bla. Xenon, sportstoler, senket, org. aerodynamisk leppe, Orientblue met, m/sandbeige sportskinn,ryggesensor,el.glass soltak, el. rollo, rullgardiner i sidevinduene bak, hvite blinkers, 18" Race2000 felger eller 18" BBS RX2 - (ditt valg) fult servicehefte fra Autozentrum. Bedant holdt! ta kontakt om du er interessert da 225.000kr billig for denne bilen! Har du flere bilder av bilen? Så pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå