Gunnar Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2005 Grattis, når setter du snuten tilbake mot vestlandet da? Takker. For godt tenker du på? Blir vel noen år til det. Hvis jeg står på alt er jeg ferdig om 2,5 år. Men har mulighet for å gå direkte inn i 4. året på enten mastergrad (siving) i industridesign eller mastergrad produktutvikling ved NTNU. Ikke at jeg har planer om det akkurat... ok, for eg og brodern eller eg er bare med og gjelper til. men "Vi" Skal starte en nett butikk og så hadde han liksom fått et firma til og lage en logo men det ble så dårli syntes vi! Så da lurte eg på om dette var noe du kunne klare og få till? Går det an å få se hva de fikk til? Mail til post@bmwguiden.no i så fall. p.s mekanisk moddelering, hørtes interesant ut, forklar litt mer, har du evt demoer? Det er mer ting, produkter, maskiner, alt slikt. Ikke grafisk design (som regel Photoshop/Illustrator etc., altså 2D-tegning, som logoer og slikt). Jeg går dette: http://ri.hive.no/jk_design/maskinlinja ... sign_1.htm Et kort sammendrag av målene med studiene: Studiet utdanner bachelor i ingeniørfag med gode kunnskaper: * om samspillet mellom materialvalg, produktets funksjon, geometrisk utforming og produktutvikling * om vitenskapelige og profesjonelle arbeidsmetoder og verktøy i produktutvikling, design, material- og komponentvalg * til å delta aktivt i utvikling og design av produkter * til å delta i beslutninger som gjelder produktstrategier Det er slike ting det handler om. Kan sikkert fikse noen screenshots eller noe senere. Tegningen er ikke noen stor del av studiene enda, så ikke forvent deg allverdens. Har ganske mye materiallære, kjemi, matte og fysikk. Grunnlaget for videre utvikling. Men programmet vi bruker er det samme som flytoget ble tegnet i. Svære greier. 45.000,- per lisens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå