Gå til innhold

Dyrere å kjøre for fort

Mr T
 Share

Anbefalte innlegg

Gunnar/Admin : det var det jeg trodde jeg og, at jeg skulle få tid til det! men utstyret var kjøpt i noe som man vel kan kalle den svenske utgaven av biltema/bilXtra! og dyrt var det heller ikke..så tross alt fikk jeg vel det jeg betalte for..mer eller mindre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe for de som ikke er så fotogene.... :P

http://www.photoblockershop.no/photoblocker.html

Er ikke dette bare en boks med klarlakk? Litt dyrt med 350 kr :?

Noen som vet om det funker med vanlig klarlakk? 10-20 lag med spray over skiltene burde hjelpe litt.

litt av poenget er jo at andre ikkje skal se det!

blir jo liksom veldig åpenlyst med 20 strøk klarlakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70-sone og opp så gjelder +36km/t, ihvertfall opp tom 90-sone.

Sikker på det ikke er +31, og +36 på klasse A-vei? Så nemlig satsene i VG, og der var det bare opp til 35km/t over (bøtesatsene, som vil si 36 for lappen), og jeg vet at det skal være forskjell på vanlig vei og klasse A...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt det er 10km/t høyere margin før lappen ryker på klasse A motorvei. Er det ingen andre enn meg som har hørt om dette? Hadde vært fint å få det bekreftet/avkreftet. Sjekka litt i vegtrafikkloven, men det er jo Politiet/Vegvesenet som bestemmer fartsgrensene og straffene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. :)

Må kjøre 141km/t i 100-sone klasse A før lappen ryker. Var noe sånt jeg så for meg. Har kalkulert på den noen ganger, men holdt meg på rundt 130. Hehe. Er jo så utrolig strøkne veier fra meg og til Drammen. Flat pedal hadde knapt vært noe problem der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...